follow me

Friday, July 29, 2011

SingaPURA2 Sakit!


Salam satu Malaysia! pasti rakyat Malaysia sekarang ni berasa sakit hati dengan drama sinetron yang pemain2 singaPURA berlakon di padang stadium bukit jalil tadi..Bukan maen lagi baring2 kat padang tu..empuk sangat ke padang tu?? besh kn?? lg besh dari padang rumput tiruan kat padang stadium jalan besar! aku xla kecewa sangat..cuma geram jer..dah laa banyak kali jatuh kn kunalan aku! sabar jelaa..Tokse berpura2 bila bermaen bola sepak! semangat kesukanan sikit..walaupown kitorg tahu..ktorg susah nak menang..tapi ktorg nak berjuang sampai bunyi wisel penamat! yang aku paling geram dengan keeper singapura! ko berpura2 sakit kepala pulak last2 tadi kn! kan xpasal2 kena cepuk dengan SAFEE SALI! haaha:P padan muke!

Untuk pemain2 Malaysia! korang dah cube yang terbaek! cuma xde rezeki korang takt sini jer..teruskan usaha lagi jangan mudah mengalah..insyallah if ade rezeki korang xkn kemana..aku sentiasa support team Malaysia! xkesah laa dari sukan ape2 pown~~KFCM! ko dah wat aku kembali selut sama ko..aku dah hampir xsuke ko tau x? naseb baek arini ko maen besh! Kunalan seperti biasa SUPERB! safee sali pergerakan dier terlalu terbatas..tapi dier pown hebat! tapi aku pelik gak..nape K.Rajagobal xmasukkan Badderol n ashaari...hmmm..diorg lagi hebat dari fakri tu..xpe la..mst rajagobal ade alasan dier sendiri..pe2 pown tahniah laa SingaPURA! pasni try masuk dunia lakonan pulak yer! Untuk peminat2 harimau malaya! jangan kecewa~~ jom sokong harimau muda pulak :)

Perlawanan Kelayakan Sukan Olimpik London 2012 (Asia)
-------------------------------------------------------------

- Japan vs Malaysia, 21 September 2011.

- Malaysia vs Syria, 23 November 2011.

- Malaysia vs Bahrain, 27 September 2011.

- Bahrain vs Malaysia, 5 Februari 2012.

- Malaysia vs Japan, 22 Februari 2012.

- Syria vs Malaysia, 14 March 2012.



Results . Asia. Qualification. Second Round
Results
Refresh
20:30 Xerez - : - Sevilla Video

19:00 Galatasaray - : - Liverpool Video

55' Maldives 0:1 Iran Video

55' Yemen 0:0 Iraq

28/07 Palestine 2:2 Thailand

28/07 India 2:2 UAE Video

28/07 Malaysia 1:1 Singapore Video

28/07 Vietnam 2:1 Qatar Video

28/07 Indonesia 4:3 Turkmenistan

28/07 Hong Kong 0:5 Saudi Arabia Video

28/07 Bangladesh 2:0 Lebanon

28/07 Philippines 1:2 Kuwait Video

28/07 Tajikistan 0:4 Syria

28/07 Laos 1:6 China Video

28/07 Kirgizstan 0:3 Uzbekistan

28/07 Nepal 1:1 Jordan

28/07 Burma 0:2 Oman


4 comments:

aimi adilah said...

singapore mmg sengal bin meoon...!!
f.... singapore

cik ateen said...

@aimi adilah
rase mcam nk srh diorg lawan balik jer weh..
sape mng dpt aku!!!
hahaha..
bajet x??

kay yea said...

waa...xpe team olimpik pulak!!~

cik ateen said...

@kay yea
tulaa..
kita masig ade harimau muda..
:)

8share