follow me

Saturday, September 10, 2011

Bakal Rumah ke-2 aku setelah tidak dapat KOLEJ!

Hari ini aku terpaksa kemas2 barang nak balik UiTM! coz esok aku terpaksa balik dah! Akhirnya cuti 4 bulan aku melabuhkan tirainya~~ sekejap pulak rase! aishh..rase xnk balik..huhu..rase macam esok baru pertama kali daftar di sana..huhu..seperti yang korang sume ketahui..PERMOHONAN KOLEJ SAYA GAGAL! padahal kad aktiviti sampai xde ruang nak tampal! rayuan pown aku buat..tapi result dier keluar 2 hari selepas register..aku malas tggu! aku terus carik dan sewa rumah pd bulan 5 aritu~~ dah bayar deposit rm200! esok tinggal basuh kaki jer masuk kerumah itu~~jom tengok bakal rumah ke-2 ku ini!

PANGSAPURI RESAK!

view dari bawah!

bawah jugak!

dari atas!

atas!

p/s: esok akan bergerak balik ke Shah Alam.huhu

7 comments:

apis said...

huuunntunglarrhhh apartment siap ade swimming pool...kire murah lar tu deposit 2rat...ahhahahaha

Aduka said...

fuhhhhhh!
ada swimming pool!
bestnye!
o_O

cik ateen said...

@apis
tulaa..kira alhamdulillah dapat umah ni..hehe..tggu aten update dalam umah plk.. :)

cik ateen said...

@Aduka
hehehe..nak berenang..mari!

-yana mz- said...

owh my home...

Mohd Sahrizal B Zainal said...

salam,

saya ingin mencari rumah di kawasan ini. saya ingin membeli. tapi, saya mahu bertanya pendapat saudari sepanjang pengalaman berkaitan keadaan kawasan di sini. sudah pasti perlu bertanya orang yg tinggal disini dulu kan. terima kasih di atas respon yg diberi.

Mohd Sahrizal B Zainal said...

salam,

saya ade berhajat ingin membeli rumah di kawasan ini. Namun, sy ingin bertanya pengalaman mereka yg tinggal di sini. harap saudari dpt memberi maklum balas kepada saya tentang pengalaman, apa yg kurang dan baiknya di kawasan ini. terima kasih. shahcimb@gmail.com

8share