follow me

Friday, November 11, 2011

Alahai lamanya~

Salam satu Malaysia! lama dah aku xbukak blog ni! nape laa aku malas nk update..biasa laa..naek sem baru jer malas update..cuti jer aktif blog ni..Tapi lepas bukak blog arini..rasa rindu pulak nak berblog..insyallah lepas entry ni ada lagi entry seterusnya..now aku tgh cuti seminggu..xde nak seminggu sangat laa..dah genap seminggu aku cuti..hari ahad ni balik laa aku semula ke shah alam..Takutnya nak balik shah alam..banyak sungguh kerja yang menanti..lagi2 subject PR! takut uollsss~ Hope sume kerja berjalan dengan lancar.. Nak xnak aku akan hadapinya sehingga habis sem 5! Peringatan untul diri sendiri: JANGAN MALAS! THINK POSITIVE! FOCUS ON UR TOPIC! :)

Ku ingin melompat dengan lebih tinggi! setinggi mane kawan aku melompat aku pown ingin melompat sepertinya :)

4 comments:

Marya Hana said...

kenapa aten lame x update..?

aimi said...

good luck syg
aku pon cuak =(

cik ateen said...

@Marya Hana
aten kemalasan laa marya..
itulah perangai aten bla dah balik shah alam..
akan lupe dgn blog..hehe

cik ateen said...

@aimi
THANKS SAYANG!
gdluck jugak!
:)

8share