follow me

Wednesday, February 29, 2012

Jadual Kelas ISD206A

Salam satu Malaysia! cuti sem aku bakal berakhir sudah.. aku start cuti lepas kerja kat RTM aritu..adalah dalam 3 minggu cuti..Alhamdulillah syukur dapat bercuti gak.. dapat bersama family sebelum semester baru bermula! pejam celik pejam celik dah nak abes dah degree aku! WOW! pasni praktikal lepas tu decide nak kerja OR sambung master~ hmmm masih di dalam pertimbangan..dah laa cik ateen tokse berceloteh banyak sangat..JOM TENGOK JADUAL SEM 6!

Itu dier! Sem 6 if ikut dalam list aku ada 9 subjek! BANYAK kn?? Tapi kat atas ni dapat register 8 subjek jer..lagipown memang dah cukup2 credit hour..huhu.. Jadual kelas ni aku suke..besh laa jugak..yang xbesh sabtu tu haa! SABTU ADE KELAS! xpe laa..redha~ Jadual aku ni still bermasalah..sila lihat masalah2 yang ade! Pening laa..so biarkan..selalu awal2 aku dah kuarkan jadual kelas..tapi sem 6 ni jadual xbetul ckit.. dengan masalah jem aritu..so aku lambat laa proses jadual tu..huhu

Antara masalah2 yang aku hadapi subjek 654 bertindih dengan jadual 604! so xlh register!

Masalah biasa every semester walaupown Student Portal xberubah wajah..its still jem! pasni bukak laa student portal untuk setiap kampus masing2! insyallah xjem..huuhu

Ni laaa dier 8 subjek yang berjaya aku register! subjek major ade 6! 6-6 xde final! subjek minor ada 3! 3-3 ade final! pe2 pown GOOD LUCK ATEN! lakukan yang terbaik untuk sem 6 untuk mengejar SI PINK!





2 comments:

the puffy clouds said...
This comment has been removed by the author.
cik ateen said...

@the puffy clouds
minat gak..
nnt saya tengok..
hehe..
thank
:)

8share