follow me

Sunday, February 26, 2012

LIVE STREAMING CARDIFF CITY VS LIVERPOOL




CARLING CUP FINAL
WEMBLEY STADIUM LONDON
26/02/2012
11.30PM



Salam satu Malaysia! Hari ini adalah hari aku tunggu untuk perlawanan Liverpool vs Cardiff untuk Carling cup final.. Liverpool adalah club yang aku suka! Tapi lawannya adalah cardiff city! Pengerusi cardiff city adalah orang Malaysia! yang di beli oleh seorang usahawan Malaysia Datuk Chan Tien Ghee sejak tahun 2010.. So now jersi Cardiff ada nama Malaysia kiranya Cardiff ni membawa nama Malaysia laa! adoiii camne ni! aku dah laa suke Liverpool tapi cardiff pulak bawak nama Malaysia! hahaha! xpe aku sokong liverpool~ Tapi janji aku still orang Malaysia! If cardiff menang TAHNIAH laa! ni kemenangan pertama diorang laa.. Dalam bola sepak or di atas padang apa2 pown boleh berlaku~ so jangan laa judge before perlawanan..just wait n see! Seperti biasa..rumah aku xde astro nak tengok bola~ now pown ade game MU VS NORWICH & ARSENAL VS TOTTENHAM~ So aku tengok melalui live streaming jelaa! nasib baek bole tengok secara online~ THANK YOU MY CELCOM BROADBAND!

Jersi Cardiff City! MALAYSIA!

SIAPA BAKAL JULANG PIALA INI! KITA TUNGGU!

LIVE STREAMING MANCHESTER UNITED VS NORWICH

LIVE STREAMING ARSENAL VS TOTTENHAM


LIVE STREAMING CARDIFF CITY VS LIVERPOOL




0 comments:

8share