follow me

Saturday, February 18, 2012

Promote: Chocolate Handmade!

CHOCOLATE! CHOCOLATE!!! sape xsuke coklat? memang rugi! sedap kowt! time happy kita makan! time stress pown kita makan! YES! aku memang pecinta coklat! sedapnya~ if study tanpa coklat aku xtau laa cmne..huhu..if aku ade bf! aku xnk bunga! aku nak coklat! terima kasih~ hehehe! ok kali ni aku nk update pasal coklat n promote coklat handmade buatan tangan my classmate! nyet2!! aku panggil dier lya! tapi dier bahasakan diri dier yana! mari kita berkenalan dengan dier sebentar lagi! hehe..

CHOC MALL

Ini blog dier Choc Mall sila laa klik dan lawati mane tahu anda berminat!

Now mari kita lihat ape yang cik yana ni jual..nama pown coklat! mesti laa ade coklat milk! dark! n white! SELAIN ITU! dier ada gak jual MACARONS! ala yang warna-warni tu..aku pown xpernah makan! insyallah akan di cuba! hehe!

Ini laa coklat handmade yang di buat oleh cik yana! nampak sedap? ape lagi! mari lah order! murah! xsalah mencuba! ingin ketahui harga setiap biji coklat yang di jual klik jer di blog ini untuk lebih lanjut! CHOC MALL


Now macarons pulak! cmne? comel x macarons buatan tangan cik yana kita ni! kalo teringin cepat2 order dengan cik yana yer! hehe! CHOC MALL

Dan sekarang mari kita berkenalan dengan cik yana kita! tarraaammmmmmm!!


Sila beri sepatah dua kata cik yana! hehe!

"Assalamualaikum and hi :)

Yana berkebolehan dalam membuat coklat handmade yang cute dan sedapp..sebab menggunakan coklat beryl's. Sesiapa yang ingin membuat tempahan doorgift, hadiah pertunangan dan sebagainya, sila contact saya untuk membuat order. tQ :) "

No.tell: 013-7469587

Alamat email: zuliana.zulkifly@yahoo.com







3 comments:

aimi said...

ateen nie bdk u kite kn

cik ateen said...

@aimi
aah bdk u kite..
classmate aku laa..
dulu kelas b..
skrg kelas a..
huhu

aimi said...

ooo aku knal2.... aku ade 1 klz dgn dye sem lpas

8share