follow me

Tuesday, February 14, 2012

Thomas Cup & Uber Cup Macau 2012



Salam satu Malaysia! seperti biasa aku dah jarang mengupdate blog! yes again! argghhh~ kenapa malas ni! Hari ini untuk peminat2 sukan negara~ terutama sekali untuk sukan badminton! if bagi sesiapa yang sudah ketinggalan pasal badminton sekarang ni..semalam bermula lah Piala Thomas & Piala Uber 2012 dekat Macau! Games ni akan berlangsung mulai 13/2/2012 - 19/2/2012. Takyah nak berleter panjang~ jom cekidout ape yang nak aku share ni!

Since semalam aku dengar rungutan sume yang meminati sukan badminton ni nak tengok game ni secara live..ade ker kat tv? tv bpe? pukul berapa? if xde live streaming ade x? nak link plisss~ haha! ok jawapan sume tu maybe aku dah ade! sebenarnya now kan tengah kelayakan lagi..so NO live kat tv! NO live streaming! yang ada live score jer! pown bole!

JADUAL PERLAWANAN PIALA THOMAS & UBER




JADUAL PERLAWANAN PIALA THOMAS


Malaysia akan di jangka akan menjadi D2 dan mungkin bakal bertemu B1 iaitu Indonesia juara 13 kali~ Sekiranya pemain perseorangan negara mampu menjinakkan pemain perseorangan korea maka laluan akan menjadi mudah if Malaysia menjadi D1 dan bertemu naib juara B2 mungkin Singapura or India. ape2 pown boleh berlaku di dalam gelanggang..kita tunggu dan lihat sahaja lah~

RESULT PERLAWANAN 13/2/2012


RESULT PERLAWANAN 14/2/2012

Result masih belum keluar kerana sume game belum abes lagi~ nanti update kat cni yer! http://www.tournamentsoftware.com/sport/matches.aspx?id=F2683684-3720-4E9A-9ED2-14612CA675D0&d=20120213


TONTON PERLAWANAN SECARA LIVE!



p/s: if nak updated link if saya bole tulun saya akan bagi..sila tinggalkan comment anda sekiranya ada apa2! terima kasih :)

"MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA"




1 comments:

8share