follow me

Thursday, March 1, 2012

DUIT PTPTN MASUK 2 MAC 2012

Salam satu Malaysia! hari ini dah masuk laa kita di bulan baru dalam tahun 2012! Sekejap jer masa berlalu kan~ lagi 3 hari aku nak balik Shah Alam..hmmmm.. Aku sangat risau untuk last semester aku ni..dengan ape? banyak! dari segi pelajaran..aku takut subjek major aku yang xde final paper tu..ke 6-6 sekali..pastu 3 minor aku yang ade final..insyallah bole bawak system..now more risau dengan library..huhu.. then dari segi kewangan..sah2 laa mesti banyak duit nk guna! duit sewa umah dari bulan 2 sampai bulan 8 or 9 then bil api, bil air duit belanja makan di sana..hope aku dapat saving mcm sem2 sebelum ni..Insyallah~ citer pasal duit korang tahu x? untuk mereka2 yang belajar dari UiTM laa..untuk pelajar Ijazah, master n PHD esok duit PT kita masuk~ so bole laa shopping barang2 balik ckit! TAPI INGAT! jangan boros dan beli benda2 yang xpatut yer! nanti menyesal pown xguna! hehe..


Nampak x? if xnampak pic kat atas bole zoom! hehehe.. tapi right cklik dulu laa..hehehe!




3 comments:

-yana mz- said...

thanz for info ya ateen..nak kena letak sikit je dlm bank ni..kalau x, abis sume..hehe..

cik ateen said...

@-yana mz-
tulaa..
kena jimat ni..
aten percaya lepas degree ni ramai nk kawin..
hehe..
gdluck yer tuk sem depan
:)

Mysara Ab Rahman said...

best! ni yg senang ati nk mula sem baru blik ni..hehe

8share