follow me

Saturday, March 24, 2012

Genting Highland Kota Kemurungan :(


Salam satu Malaysia! nampak sedih kan tajuk entry saya! Genting Highland sepatutnya kota keriangan bukan kemurungan! tapi sekarang dier menjadikan saya murung! lagi2 now dah ade orang start pergi..hmmmm.. sudah plan lama..tapi xde pulak yang mahu pergi dengan saya..di ajak groupmate, housemate n lain2..mereka kata xnk! sedih dgr jawapan tu..n ade gak yg nak..tapi sorg jer..alahai..sedihnya..ramai gak yang senasib dengan aku..now hanya mampu google jer gambar genting highland! now ade satu lagi peluang untuk aku sampai sane..insyallah..akan aku usahakan..wish list tuk ke Genting belom tercapai..insyallah one day~

Bila laa nak tengok bangunan warna-warni ni dekat2..alahai..

Esok start sesi kelayakan Formula 1 GP Sepang untuk pusingan ke-2 tahun 2012! good luck KIMI RAIKKONEN!

p/s: hanin n has ingt ayat aku pernah cakap! " Bila laa kawan saya nak sporting?"




3 comments:

iyka syafika said...

sama la..sedihnya..ingtkan cuti mid term nie..dpt la pergi sana..tapi xdpt pulk.

cik ateen said...

@iyka syafika
hmm..tulaa..ade jer menyebabkan xbole pg..padahal dari umah ni dah bole nampak genting highland..hyuhu

Anonymous said...

boleh pegi..ateen sponsor!..huhu

yana mz

8share