follow me

Monday, March 19, 2012

HOT AIR BALLOON AT PUTRAJAYA

Selamat pagi Malaysia! Jam sekarang menunjukkan pukul 2.54 pagi! haha! kira dah pagi laa tu! Disebabkan tadi aku baru abes tengok game Liverpool vs Stoke city dengan kemenangan liverpool 2-1 n seterusnya mara ke Semi Final FA CUP!! yahoooo!! #YNWA! hehehe!

Ok2 cukup citer pasal sukan! now aku ade mood nak update blog coz line tengah laju! sekejap jer dah dapat upload 11 pic! Pagi tadi aku bangun awal pagi tuk carik jalan pintas tuk pergi ke PUtrajaya tengok Hot Air Balloon! tapi malangnya pagi tu xdpt pagi! hmm..tapi peluang datang di ptg hari..Tapiiiiiiiiiiiii aku telah menolak dier mentah2! di sebabkan perkara2 tertentu! setelah menolak n kawan aku pown dh kesana! aku rasekan diri ini meroyan coz xdapat mengasah skill dengan baby golding (canon 600d)! last2 skaly tuk merawat diri yang tengah meroyan aku pown terfikir kata2 kawan aku sorg ni! dier kata xyah laa pg putrajaya tu! panas taw! ramai orang! ape kata g search kat google jer! aku ikut kata dier! then aku jumpe laa pic yang sangat cantik ni! bagi aku laa! photographer ni sangat hebat! saya meminati anda! setelah mendapat permission dari dier aku share pic2 ni dengan korang! JOM CEKIDOUT!!













Haaaa!!! ape macam? cantik kan korang? saya ingin menjadi photographer macam dier! macam ade soul taw pic2 dier ni! ade value! kualiti sume ade! thank Zain Abdullah for the nice pic yang mengubat hati yang tengah meroyan untuk ke putrajaya mengasah skill!!

sumber: Zain Abdullah




2 comments:

Marya Hana said...

ler ingatkan ateen pegi, hampeh ..

(u__u)

sbb i nak pergi sgt, tapi semalam last day ..

cik ateen said...

@Marya Hana
hehehe..xpg pown marya..
sedih gak xdpt mngasah skill kat sana..
aten pown nk sangat pergi..huhuhu
sob3

8share