follow me

Saturday, March 31, 2012

Kecuaian!


Halloooooooooooooooooo!! hari ini hari sabtu! tapi aku rasa macam hari ahad! hari ini xkuar ker?? aku xkeluar kowt..coz malam tadi dah terkeluar pulak! siap karok marok! hahaha! 1st time sampai ke seksyen 18! aku pergi karok kat ole2 mall! hmm..not bad laa..mic pown besh! lagu jer xupdate sangat! semalam aku stress ckit lepas bangun tido waktu petang! KENAPA? aku di sedarkan dengan nama PRAKTIKAL! aku sebenarnya sensitif n dilema dgn bab2 PRAKTIKAL ni! aku kena pilih ikut minat or pilih ikut dekat dengan rumah! kat rumah sume dah ade! senang nak g kerja nanti! if minat aku xde 1 pown kemudahan! so aku dah wat keputusan aku abaikan minat dan pilih dekat dengan rumah! insyallah ade rezeki lepas aku praktikal dekat dengan umah iaitu UiTM Segamat! semalam masa sedih2 buat aku rase mcm homesick! tu yang aku ikut kuar tuk mencari ketenangan! KAROK Babe! Eh! ape aku citer ni! TAJUK KECUAIAN laaa!! hahaha! semalam again! aku tinggalkan handphone aku lagi sekali kat lab macam tu jer! cuai betol aku! everyweek asyik buat kecuaian yang sama! nasib baik tiap kali tinggal ade kawan aku yang jumpe.. Alhamdulillah masih ade jodoh lagi dengan handphone aku ni.. ok laa xnk berceloteh lagi! bye bye bye!







2 comments:

Nurul Jannah said...

cam best je. ni yang rase nak g karok nih. haha

cik ateen said...

@Nurul Jannah
not bad laa..
g laa try..
hehe

8share