follow me

Thursday, March 29, 2012

Pilihan Yang Terbaik



Salam satu Malaysia! semalam aku dan rakan2 seperjuangan yang lain telah membuat keputusan untuk memilih tempat praktikal masing2 yang start bulan 7 nanti! siyes! aku xde laa susah nak wat keputusan..tapiiii saya kurang berkeyakinan! biasa laa..masalah yang sama sume student hadapi..ape lagi kalo bukan masalah transport untuk ke tempat praktikal! setelah selamba gler wat xtau! akhirnya semalam aku dah buat pilihan yang terbaik dimana pilihan pertama aku untuk praktikal adalah UiTM Segamat! kedua! Bank Negara Malaysia! aku tahu aku akan dapat UiTM Segamat! sebab dekat dengan tempat tinggal aku! tapi jauh di lubuk hati aku! aku nak sangat sampai ke Bank Negara Malaysia! xpe laa..aku kena fikir kesenangan semasa praktikal! xnk sampai lewat di tempat kerja! insyallah rezeki aku akan ade di mana2 sahaja if aku usaha..





2 comments:

iyka syafika said...

mana2 pn xksh..janji tempat tu fun je...xmau stress ditempat kje sudah la...bnm mesti bz...gud luck.

cik ateen said...

@iyka syafika
baikk!
thank 4 the advise!
hehe
:)

8share