follow me

Monday, April 23, 2012

Balik Kampung :)

Terminal Bersepadu Selatan, Bandar Tasik Selatan
Salam satu Malaysia! setelah sekian lama xbukak blog! hari ini aku merajinkan diri untuk bukak dan update sekali! Dan setelah sekian lama jugak aku dah lama xbalik rumah di Segamat ni! Akhirnya aku balik jua sempena cuti mid term sem 6 ni! cuti xde laa lama sangat! seminggu jer.. jadik laa~ Seperti biasa bagi sesiapa yang mengenali diri ini saya seorang yang xsuke naek bus! kenapa? bukan sebab takut! tapi saya malas naek bus! saya akan cuba untuk larikan diri dari naek bus! Tapi ape laa nasib aku! sehari sebelum balik aku dapat berita dari kawan aku yang dier xjadik balik kampung! alahai.. korang tahu x ape perasaan aku ketika tu.. dah laaa that time tengah study! memang xde mood laa! kepala dah lain jer.. nak nges tapi tahan..last2 nges jugak di rumah kawan aku sendiri iaitu rumah has n elmy! fine! elmy ko wat aku nges jugak! huhu..

 Keesokkannya alhamdulillah test telah dijawab..pastu sambung kelas PM Fuziah! rase pagi jumaat tu masa berjalan terlalu lambat! sepanjang dalam kelas hati xtenang camne nk balik.. last2 aku tanya sorg2 dengan kawan aku rase2 ade lagi x tiket balik segamat kat busten shah alam ni.. nk balik dengan diorg tapi diorg balik sabtu malam.. memang xlaa aku nk tunggu.. last2 classmate aku fara bg cadangan naek bus dari KL! confirm ade! dengan rase takut aku cube jugak cakap dengan mia iaitu classmate aku jugak untuk tumpang kereta dier n anta kan aku ke mna2 busten yang jual tiket pergi segamat! alang2 mia nak anta elmy g hentian putra aku pown ikut mereka twun ke KL!

Terowong SMART yang panjang!
Internal environment TBS mcm dalam KLIA! classs uollsss~
Sampai hentian putra memang xde laa tiket bus ke segamat! so xdapat balik sama tempat ngn emy! then akak kaunter tu cakap kat TBS ade.. kol 5pm n 7pm! dengan tidak melengahkan masa mia n aku gerak ke TBS! memang wa salutt sama lu laa mia! main redah jer! sampai masuk terowong SMART! panjang gler terowong tu! rase takut pulak xjumpe jalan kuar! mia pown 1st time masuk! haha! lawak2! pengalaman adventure tu nk balik kampung! yang penting mia bawak aku ke jalan yang benar! xsesat pown! THANK MIA! mia banyak berjasa dengan aten! sangat2!! teman kan aten beli tiket! makan! then sampai laa aten twun kat lobi pelepasan! cewahh macam kat KLIA pulak! memang TBS world class kowt! Macam kat KLIA! sangat rase selesa dan mewah! Owh lupa! aku telah membuli bufday gurl that time! masa tu befday mia! Happy Birthday my Crazy Classmate!
Hantar si elmong kat hentian putra! balik Ganu oii!

Tiket balik Segamat saya! Siap ada nama OK! (salah eja)

Nak makan pown guna KAD uolllsss kat TBS~


Befday Gurl yang di buli!


Now im here! SEGAMAT! Rase tenang di sini! xnak duduk Puncak Perdana buat sementara ni! Aku stress! Serious! Hanya Tuhan tahu ape perasaan aku sekarang! Ya Allah kau permudahkan la segala urusan aku di dunia ni.. lagi2 semasa aku belajar! hope aku bole siapkan segala tugasan yang di beri oleh semua lecturer aku! dan aku dapat memahami kesemua yang di ajar dan sempat menyiapkan segala tugasan yang di berikan mengikut masa yang ditentukan! aku akan usaha selagi mampu!

0 comments:

8share