follow me

Tuesday, August 21, 2012

Belum Habis Raya Lagi!

Salam satu Malaysia! Hari ini dah masuk hari ke-3 kita umah Islam meraikan Hari Raya Puasa setalah selama sebulan kita berpuasa~ (sebulan ker aku puasa???) hehehe! Camne raya korang? seronok?? Aku punya raya sederhana jer~ Raya pertama kali ni lain ckit dr tahun2 sebelum ni.. Atok sebelah abah dh xduduk jementah..so ktorg kna raya di palong 7.. malas cerita dahulu pasal raya aku.. kita cerita lain kali yer..hehe..

Korang semua dah puas beraya?? habis dah raya umah sanak saudara? kawan2 semua?? aku sanak saudara pown xabes lagi..kawan lagi laa~ naseb cuti seminggu.. so hujung minggu bole laa kowt if nk beraya dengan kawan2 kat jementah ni.. nak tggu masing2 free memang susah..lagi2 aku ni jenis ikut family beraya.. hari2 family aku ni ade jer rumah nk pergi kami akan beraya di siang hari.. di malam hari menyambut tetamu datang beraya di rumah.. So xlh citer pasal raya sgt.. nnt dah puas aku beraya aku update entry pasal raya aku yer..if korg sudi nak baca laa..hehe.. ok laa~ aku sajikan sekeping gambar tontonan umum umur SETAHUN KEATAS! hehe!!

Gambar kami sekeluarga~ :)

2 comments:

juliet. said...

Amboi u olls..cantiknyaa di pagi raya..atiq nk ucap kt ateen slmat hari raya, maaf zahir batin yee! jga makan tu..hehee :D

Cik Ateen said...

@juliet.
eh2.. uolllsss.. iolllsss biasa2 jer..hehehe..
selamat ari raya jugak atiq!
don worry.. iollss mmg makan berpada2..hehe
:)

8share