follow me

Friday, August 31, 2012

Pertemuan~ Perpisahan Adat Manusia Biasa~ Bye2 Cik Nurul!

Salam satu Malaysia! seperti yang dikatakan semalam.. the next entry aku akan citer pasal cik nurul! Semalam adalah hari terakhir cik Nurul bertugas di PTDI UiTM Segamat Johor! Kami kenal cik Nurul xlama.. selama aku kat segamat masa diploma dulu.. aku xperasan pown librarian yang bernama Nurul Farihah Sarmin Panut & Asmahani Abdullah.. tapi cik Mawar pernah laa aku dengar.. pelik! aku selalu gak laa pergi library.. tapi xpernah dgr pown..hehe.. myb sebab aku juz pergi libary n masuk unit journal.. dan xpernah masuk pejabat bahagian admin! TAPI! bilik IT aku selalu masuk gak kowt! nape xperasan cik Nurul? teruk btol ko ni! haha!

Aku start masuk praktikal 23 July dan pada masa itu aku dan rakan2 praktikal lain lebih mengenali cik Ani.. sebab kami duduk bahagian admin 2 minggu! biasa laa mula2 kenal memang janggal.. bila lama2 jumpe dan berbual.. akan jadik mesra laa jugak.. kadang2 kami yang buli cik Ani dari dier..hehe.. saje jer..nk bergurau senda! ok tuka kepada cik Nurul! 1st time jumpe cik Nurul aku tengok dier macam kawan aku Wanie! ngam2 dier pown orang Klang mmg sama dengan wanie.. tapi xde ape2 hubungan kowt.. watak diorg jer sama..

Disebabkan aktiviti yang di jalankan oleh PTDI contoh macam Audit 5S, Iftar, KIK, Jamuan Hari Raya..kami semakin hari semakin mesra..xde laa mesra sgt.. tapi xde laa sejanggal masa mula2 masuk..hehe.. now bole dah nk berbual dengan cik Nurul share laa ape2 yang patut.. tapi xde laa buli dier mcm ktorg buli & kacau cik Ani..hehe.. sorry cik Oren! saje jer gurau2..hehe..nak kurangkan kesedihan yang akan datang utk cik Ani yang akan kehilangan seorang sahabat perjuangan bersama2 di PTDI..saya faham.. perpisahan tu sangat menyedihkan.. takde sape pown sanggup hadapi..tapi masa itu akan tiba.. dan tiba lah masanya semalam! setiap pertemuan ada perpisahan! cik Nurul selesai sudah tugasan dier di PTDI selama 4 tahun  3 bulan di PTDI! Bye2 cik Nurul Good Luck di tempat baru PTAR UiTM Shah Alam yang akan berkhidmat 3 september ini di Unit Journal! kenangan singkat bersama cik Nurul akan saya ingat dan segala tunjuk ajar cik Nurul semasa kami praktikal saya akan ingat dan terima kasih atas tunjuk ajar itu.. ade lagi 20 hari saya dan rakan2 berpraktikal di PTDI! saya tgk perpisahan cik nurul dgn staff lain pown dh sedih apetah lagi selepas ni kami pulak meninggalkan PTDI..huhu.. hope dapat jumpe lagi dengan semua.. semoga semuanya berjalan lancar! Selamat Maju Jaya Cik Nurul! will be mish u!

Hadiah cik Ani untuk Cik Nurul! (laptop?)hehe

kami student praktikal bergambar last bersama2 cik Nurul~

Cik Nurul! bersama barang2 yang nak di bawa pulang ke shah alam!

E-Jari yang terakhir oleh cik Nurul! di kompang oleh encik Razali!

Last pic bersama cik Nurul oleh warga PTDI!

Zoom Bahagian tengah! tgh tahan sedih tu..

Aku nk jugak.. gambar bersama diorg..huhu
Last pelukan cik Ani dan cik Nurul
p/s: Setiap Pertemuan ada perpisahan.. bye2 cik Nurul! Good Luck di tempat baru..ingatlah kami di sini yer..huhuhuhuhu..

5 comments:

nurul said...

Thanks fateen wat entry khas utk saye..nti kite jmpe lg yea..

nurul said...

Thanks fateen wat entry khas utk saye..nti kite jmpe lg yea..

Cik Ateen said...

@nurul
ok cik nurul! good luck & take care di tempat baru..
:)

MJ de-orenjes said...

T.T

Cik Ateen said...

@MJ de-orenjes
sabar yer cik hani.. saya, elly n mat aku teman cik hani.. ckp jer nak ape.. hehe
:)

8share