follow me

Friday, August 24, 2012

Terbaik Raya 2012

Salam satu Malaysia~ diam xdiam kita ni dah masuk raya ke-6 dah~ cmne raya korang? best? penat? sihat x? aku dah xsihat dah.. demam hari raya ke-5.. bukan sebab banyak makan.. tapi sebab penat~ raya ke-3 non- stop raya dr pagi sampai malam.. ingat malam tu nk rehat tapi kawan ajak raya pulak.. pastu raya ke-4 raya di segamat.. siap tengok wayang.. time tu dh rase lain mcm.. dan inilah hasilnya.. raya ke-5 demam..huhu.. diam xdiam jugak.. cuti aku dh nk abes dah~ isnin dah start kerjaa!! alaaaa! rasa malas! huhu.. nak xnk terpksa laa jugak! aku nk konvo uollsss~ jap jer.. 20/9 tamat lah praktikal aku ni..huhu..pastu hala tuju aku dimana.. aku sendiri xpasti.. kita tggu dan lihat.. semoga Allah sentiasa memberi petunjuk kepada ku arah mna yang harus aku tuju~ Takyah berceloteh banyak mari laa tengok sebahagian gambar2 raya ku~ tema tahun ni~ TERBAIK RAYA! :)

Raya Pertama:

Jementah(umah atok sebelah mak) - Palong 7, Negeri Sembilan (umah atok sebelah abah)

My Family :)

Keluarga Saya :)

Bersama adik2 n sepupu2 ku~
Bersama keluarga sebelah abahku~

1st time raya pertama raya kat palong 7..coz atok dah kat cni..so rase la balik kampung.. penat!

 
Raya Kedua:
 Jementah (sedara mara sebelah abah) 

I love this car~ 1 day i want it!

Senyum :)

My Family :)

Bersama joyah & Aireen

Hassan & Hussien (sepupu)


Raya Ketiga:
 Jementah (sedara mara sebelah mak) & rumah kawan2 di Jementah

3 beradik bakal di shah alam~ insyallah~

Mak nak adik lagi! nak adik laki~ haha!
Friends~

Kawan2 time sekolah~

Raya Keempat:
 Segamat (tengok wayang & raya rumah angah) 

abah g beli tiket~ (3 tiket tgk expandables 2, 3 tiket lagi tgk seram sejuk)

pintu masuk panggung wayang~

Mak & Abah, Pak Ngah & Angah <3 br="br">

 Raya kelima:
DEMAM!!! Duduk rumah jer..baring.. huhuhu.. :(


Raya keenam: 
 Sambung raya bersama kawan2~ Tapi hanya 5 orang jer ade.. yang lain2 dah balik tempat masing2 n ade yang xdapat join sebab masalah2 tertentu..huhu

Geng perempuan yang ada~

Geng laki yang ada~

Hasil raya tahun ni agak lumayan gak~ banyak laa jugak dapat duit raya.. hehe.. bole dikatakan setiap rumah dapat duit raya~ kecuali rumah2 member.. seronok2!! 

Duit Raya~

p/s: Gambar2 raya yang lain insyallah akan di upload di dalam Facebook~  

8share