follow me

Saturday, September 15, 2012

Aktiviti Ke-5, Ke-6 & Ke-7 Bersama Warga PTDI UiTM Segamat Johor: Konvensyen KIK UiTMJ, Sambutan Aidilfitri 2012 UiTMJ & IID UiTMJ

Salam satu Malaysia! setelah sekian lama xupdate blog~ padahal banyak jer benda nak cerita~ Minggu ni banyak aktiviti kat tempat praktikal so kami banyak involve bila balik jer penat.. niat dah ade nk update..tapi xterupdate2..dan arini aku menggigihkan diri utk update kesemuanya skaly.. senang! xyah banyak entry.. tapi maaf lah ini akan menjadi entry yang panjang.. ade aku kesah ini blog aku kowt~ pada sesiapa yang gigih membaca blog aku terima kasih di ucapkan.. :) Ok tokse berceloteh jom teruskan ape yang berlaku minggu ni...hehe..

10/9/2012: Konvensyen KIK UiTMJ

Konvensyen KIK UiTMJ

Kumpulan Akar dari PTDI~

Kumpulan dari unit IT~

Ni kumpulan kak dila dari HEP!

Kak eny! kak ina! pn. Maznah! dan blkg tu Cik Ani!

En. Roslan amek hadiah Anugerah Teknikal yang di menangi oleh PTDI!

En Hafiz mengambil hadiah JOHAN KIK~
Hadiah Kami!

PTDI terbaik!


12/9/2012: Sambutan Aidilfitri 2012 UiTMJ

Booth PTDI Mee Bandung!

With Cik Ani! Always ceria yer kakak ku! :)

Bersama2 mak2 kami~

Bersama Puan Yuyu!

Bersama En. Ezan!

We Olllsss~

Girls only~

Bersama dengan rektor, en ezan n cik ani~

Bersama Mak Ros & Mak Mas!


13/9/2012: IID UiTMJ

IID UiTMJ

Di PTDI 2~

Antara booth yang ade~

Aku dgr ade 140 booth~

Ms. Carolyn & Pn Maznah~

En. Kadir & Cik Hani

Kenal lagi x? Cik Suhaila~

Cik Hani & Pn Maznah melawat booth yang ade~

Booth PTDI~ Menang Perak!

Staff2 PTDI~

Aku di suruh oleh cik Hani tulis guna berus ni! adoii! failed!

 Antara produk IID Lens KAMI

En. Hafiz dan staff PTDI~

Awok punya produk kotorkan karpet~ ish2! patut buat kat luar~

Cik Hani dengan staff PTDI~

p/s: Itu saje untuk entry kali ini... lain kali update pasal lain pulak deh! bye2!

2 comments:

faizah jaafar said...

bestnye.....

Cik Ateen said...

@faizah jaafar
Sangat best!
if nak praktikal..
datang laa PTDI!
:)

8share