follow me

Saturday, September 8, 2012

Aktiviti Keempat Bersama Warga PTDI UiTM Segamat Johor: Library Tour

Salam satu Malaysia! Hari ini aku dan family aku hantar adik no.2 aku daftar masuk degree kat UiTM Shah Alam kat induk~ perghhh mmg serabut laa kat sana..dgn panas lagi.. ramai orang pulak tu..huhu.. adek aku dah selamat daftar...now duduk laa ko kat sane! jangan nk boros jer..jangan nk berhibur je lebih kat sane..huhu..before balik tadi singgah PTPL jumpe adik no.3..tapi dier blom balik dari Midvelly~ so kami balik jelaa~ actually aku sepatutnya dihantar skaly dengan adik no.2 aku.. if ikut perancangan aku akan sambung belajar untuk Master kat tempat sama masa Degree iaitu UiTM Puncak Perdana~ Tapi now aku masih tengah praktikal.. so settelkan praktikal dulu~ then ikut rezeki mane dulu aku dapat..aku xkesah if ade orang panggil kerja sekarang~ if xde aku akan sambung belajar.. insyallah aku dapat lakukan ape2 sahaja sebaik mungkin.. aku akan sentiasa berusaha~ huhu..btw mak aku xtau pown result aku dh kuar.. aku saje rahsia kn..haha! 

Ok! now masuk ke cerita sebenar! semalam PTDI menerima lawatan sambil belajar dari Sekolah Kebangsaan Buloh Kasap! seramai 80 orang murid dan juga 15 orang cikgu! memang penuh library di buatnya..kami menerima kedatangan mereka dengan tangan yang terbuka..huhu..masa mereka datang..ngam2 aku duduk depan library..so aku sambut laa kedatangan mereka semua..senyuman manis adik2 semua.. menyapa aku hye akak! hahaha~ pastu cik hani bg introduction sikit before bahagi2kn murid2 tersebut kepada beberapa kumpulan.. ade 8 kumpulan if xsilap aku.. aku dan yana diberi kepercayaan untuk buat library tour untuk kumpulan yang terakhir..terkejut sekejap aku bila cik hani sebut nama aku.. aku if dh mcm ni aku terima jelaa..buat jer ape2 pown..hehe.. terangkan laa ape yang aku tau..hehe...bawak diorg ke setiap department yang ade then last skaly bawak mereka semua ke Taman Ilmu di tengah2 library.. kat ctu amek laa gambar kenang2an~ hehe! now malas nk berceloteh banyak jom tengok gambar jer..huhu

Ketibaan Murid2 dan cikgu dari Sek. Keb. Buloh Kasap~

Cikgu2 yang ada~

murid2 sume tgk keadaan sekeliling~

Cik Hani beri introduction~

Murid2 ni nampak xsabar..hehe

Ahli kumpulan kami mendengar penerangan en.amin di unit jilid~
Murid2 laki yang ikut aku dan yana~

:)

Gambar bersama :)

Nak balik dah~

Bye2! jumpe lagi~

p/s: Itu sahaja cerita entry kali ini..jumpe lagi di entry akan datang~ kurang lagi 2 minggu jer praktikal..huhu

0 comments:

8share