follow me

Thursday, September 27, 2012

COMPLETE! Alhamdulillah :)

Salam satu Malaysia! dan selamat pagi semua! ape kehel aku pagi2 dah menatap blog ni! Gini Mak jemah, kak Jemah, abang jemah dan seangkatan jemah2 yang ade laaa.. ni Adik jemah nak bagitahu.. semalam before adik jemah tdo.. dalam kol 1am kowt.. adik jemah check email YAHOOOOOOOO!! ops! terlebih O pulak~ maklum laa excited pepagi ni..hehe.. then dalam kol 1.02am dapat email dari UiTM~ nampak gaya n rupe macam pernah tgk jer..EH! Result Kuar laa!! Ape kejadah result keluar lagi! haha... pastu terfikir aku sejenak~ Haaa!! Mesti Full RESULT lepas praktikal.. dengan gelojohnya aku bukak! Taraaaammmmmmmmmmmmmmmmmm!! Inilah yang aku nampak! Sekali lagi aku bersyukur padamu Ya Allah~ Alhamdulillah!  TERIMA KASIH PTDI UiTM JOHOR dan Staff PTDI! ini jugak hadiah untuk kamu semua!!

Alhamdulillah :)
Tq PTDI UiTM Johor!


Aku suke dan bahagia bila melihat status subject practical aku yang sebelum ni TL= TIDAK LULUS sudah bertukar menjadi LULUS.. Dari NOT COMPLETE sudah bertukar jadik COMPLETE! Dan paling aku tak sangka yang aku sendiri akan lihat dengan 2 biji mata aku yang xrabun ni cuma dah mamai ketika tu~ Akhirnya cita2 degree aku nak pakai si pinky akhirnya tercapai.. Alhamdulillah! Mak, Abah! ANC itu adalah untuk korang berdua! Doakan kejayaan aten seterusnya yer mak & abah :)

Jadual konvo aku yang berkongsi dewan dgn fakulti undang2~

Dengan adanya perkataan COMPLETE tu dengan sukacita di maklumkan aku boleh KONVO uoolllssss!! Yeah2 nak konvo.. kenapa aku suke Konvo kali ini walaupown konvo tu penat~ SEBAB!! Kali ni aku bakal konvo 1 dewan dengan adik aku no.2 tu ILYA NUR FARAHIEN OTHMAN!! xyah laa mak aku g konvo 2 kali.. kan dah senang tengok 2 puteri diorg naik pentas dalam 1 dewan pada hari yang sama~ best moment! Semalam masa aku cek jadual konvo yang the latest aku bakal konvo pada 28/11/2012! Dulu aku konvo Istiadat yang ke-74! Kali ni aku bakal menghari Istiadat Konvokesyen yang ke-77 pada sidang ke-9 hari Rabu pukul 7.30am!! all that i like it!  semoga semuanya berjalan lancar nanti! :)

p/s: MOOD BAHAGIA!

10 comments:

FaizydahErma said...

Tahniah. ANC TU. :D

shafiqabdshukor said...

tahniah..

Marya Hana said...

wah tahniah ateen !!
ANC tauuuuuuu :))

iyka syafika said...

tahmiah...ijzh kls ptma tu..mintak la iyka pn jd cm tu jugak...amin...

-yana mz- said...

tahniah aten..hehe..thnz for infor konvo tu..malas pulak nak cari..hehe..

Cik Ateen said...

@FaizydahErma
tq faizydah..
Alhamdulillah segala usaha kak aten terbalas..
korg yg blom abes good luck
:)

Cik Ateen said...

@shafiqabdshukor
tq syafiq
:)

Cik Ateen said...

@Marya Hana
tq yaya!
Alhamdulillah rezeki dari-Nya
:)

Cik Ateen said...

@iyka syafika
tq iyka..
insyallah if iyka usaha..
insyallah kejayaan tu akan dapat dikecapi..
saya doakan iyka dpt gak yer..
:)

Cik Ateen said...

@-yana mz-
tq yana! tahniah jugak tuk yana!
hee
no prob.. share2 info..
cam biasa laa..
kata amek info mgt..
kna laa sharing2
:)

8share