follow me

Sunday, September 23, 2012

Pecah Perut di Pizza Hut!

Salam satu Malaysia! Sehari lepas abes berpraktikal..hari keesokkannya aku & mat datang semula ker PTDI~ hehe.. pada mulanya segan laa..sebab semalam baru jer peluk cium bagai nak berpisah dah..tapi esoknya jumpe lagi..hehe..elok2 nak rindu xjadik rindu dah~ hehe.. aku gerak dalam nak dekat kol 9am~ aku parking depan admin..then pg admin bukan untuk punch card tapi nak pulangkan kad tu..tapi dier kata bagi kat tempat ktorg lapor diri dulu.. aku pown pelik nk bg sape..susah2 aku bagi jelaa PTDI~ pe2 diorg bole amek ktorg punya kad tu kat PTDI~ hehe.. pastu aku pergi ke HEP..sepatutnya pak lah suruh aku jumpe en. Faizul tapi ade akak tu cakap jumpe kak sakinah jer..so aku pown jumpe laa.. tanya pasal SKP..then amek borang terus pergi ke PTDI~ Sampai kat PTDI jumpe laa orang yang xasing lagi iaitu Cik Hani Orenjes kita! hehe.. then jumpe laa sorg2 staff PTDI termasuklah jugak Pn. Maznah.. dalam kol 10am aku dan mat teman cik hani g penawar cek gula dalam darah then g breakfast..kemain breakfast makan Nasi Ayam..haha! pastu balik semula ke PTDI.. aku settelkan ape2 yang patut buat library tour untuk report praktikal kami..kol 12.15pm time rehat aku ikut cik hani & cik dila joe kita pergi ke jakel..teman cik hani beli kain..lepas tu teman cik dila makan pulak kat RZ~then ikut laa 2 orang kakak ni balik ke rumah bujang mereka.. rehat2 dalam kol 2.30pm balik semula ke UiTM Segamat~ berkerja laa masing2..aku pown balik rumah :)

Hadiah seikhlas hati dari cik hani.. comel! tq cik hani :)

Petang duduk rumah jelaa..update blog..then confirm kan plan malam ni jadik or x.. Alhamdulillah jadi.. so baru laa adenya entry "Pecah Perut di Pizza Hut" hehehe..pada mulanya mat xsure lagi..tapi aku cakap dengan dier.. datang lambat pown xpe..hehe..so dalam kol 7.45pm aku gerak dari rumah ke rumah cik hani park kat sane.. then tunggu mereka solat isyak dan bersiap dalam kol 8.45pm kowt gerak dari rumah cik hani ker rumah yana jemput dier kat bandar putra pulak..pusing punya pusing akhirnya jumpe rumah dier..then kami terus ke Pizza Hut Segamat.. time tu mat message aku dah sampai taman yayasan.. Yeah! mat jadik join.. sampai kat sane ape lagi.. gelak jer xhenti2.. ade jer benda yang nak di gelak..haha! sonok2! xrase tension pown.. makan2, borak2, gelak2 sume dah kami pown tersadai kekenyangan dan kemualan (aku laa tu) ahahaha! lepas bayar then mat ajak g karok.. tapi kak dila esok ade modul..sian pulak dier nanti kepenatan..tapi dier pown ok.. akhirnya kami decide g karok jugak.. tapi time tu anta yana balik umah dulu..hehe..kami karok kat segamat idol.. sian cik hani trpksa masuk..sorry yer.. hehe abes karok dalam kol 12.30am kowt.. kami pown balik laa.. sampai umah cik hani aku masuk kete terus drive balik jementah.. siyes..tu 1st time balik sorg2 dalam kol 1am..huhu.. naseb ade kereta Hyndai Scaret kowt.. JNE 1318 jadik peneman balik malam tu..dier laju aku laju..dier slow aku slow..follow jer dier..hahaha! Alhamdulillah sampai jua rumah..memang gelap laa..abah pown dah balik..terus masuk bilik..huhu..

Cik Hani! Boss Kecik saya yang comel dan baik hati <3 br="br">

Main nyuruk2 pulak mereka berdua ni..hehe

Kami sekepala tapi kepala lain2..hahaha!

Bajet comel semua~ haha!

:P

Roti

Spaghetti

Pizza

2 orang kakak yang sempoi~

Dengan dier lagi! dush2!

Desert~

Peace :P

Cik hani memang terbaik!

Finally kami ade gambar ber3 <3 br="br">

Sume nak muncung..kecuali mat..haha

<3 td="td">

Mat  & cik hani

saya dan cik hani

Yana dan cik hani

Malam tu cik hani asyik gelak jer.. sampai merah2 muka dier yg putih tu..always cmni yer cik hani saya pasti akan merindui cik hani  :)


p/s: Best moment with akak2 kami.. Terima Kasih akak2 ku cik hani n cik dila keluar bersama2 kami.. ade masa jom lepak lagi..xde laa saya bosan di Segamat ni.. :)

2 comments:

elyna mirsada said...

nice posing kt pizza gitu..he2

Cik Ateen said...

@elyna mirsada
hahaha..posing yang mne tu?
mmg gler camera semuanya..hehe
pantang!

8share