follow me

Tuesday, September 4, 2012

Sepetang Bersama Anak (Eaqal) Main Belon Air Sabun!

Salam satu Malaysia! Alhamdulillah now aku dah bole jadik diri sendiri masa praktikal.. tapi sometime tak! hahaha! terpksa berdiam~ Now Alhamdulillah aku semakin hari semakin selesa di sana.. staff sume sporting2 belaka~ itu yang buat aku semakin selesa di sana.. yang paling terdekat aktiviti ktorg pasni adalah library tour dari sekolah kebangsaan Buloh Kasap seramai 80 orang murid dan 15 orang cikgu jumaat ni.. Jumaat ni jugak akan diadakan majlis hari raya untuk sume staff2 UiTM~ Insyallah kami akan turut serta if xde pe2..ok itu saje  pasal saya utk masa sekarang.. sebok nk bgau sume orang..haha! suke ati laa~ mind spoken kowt~ hehe!

Ok now aku nak citer pasal anak aku! bukan anak betol pown..cuma aku dah biasa panggil dier anak! hehehe.. actually nama sebenar dier Ammar Hayqal! dier anak mak cik aku.. kira dier sepupu aku laa..haha! hari2 kena main dgn dier..walaupown kadang2 terpksa berdebat mulut dgn dier..hehe..aku suke bdk laki~ if dier perempuan mst aku xmain sgt dgn dier..jahat kn! haha.. pastu nampak jer bdk2 kecik yang lain aku akan bg nama dier eaqal jugak..haha sume eaqal~Ari ahad aritu aku pergi pasar malam dengan anak n mak cik aku~ saje jalan2..bosan..padahal xde hala tuju~ ehehe.. then sampai sane aku belikan anak aku belon air sabun! sebelah pasar malam ade padang.. so before balik kami main dgn anak kat padang.. so bole laa anak bergerak bebas.. aku tiup belon air sabun then dier kejar.. anak suke! hehehe.. ok tu jer nk bgau.. jom laa tgk pic! 

Tiup belon air sabun untuk anak~
Tengah nk ajar anak tiup..lepas ni bole main sendiri..hehe
Anak kejar belon2 yang terbang~ahaha!
Anak suke! dah puas main! dh balik nk maghrib! mandi! hehe

p/s: Nanti kita main lagi yer eaqal! bawak bola skaly! GOALLL!!

0 comments:

8share