follow me

Sunday, September 2, 2012

Tanggal 2 September 2012! Macam2 Berlaku!

Salam satu Malaysia! hari ini bersamaan dengan 2hb September 2012! Macam2 berlaku arini.. bole dkatakan jadual full laa! cewahh baet betol! padahal hari ini hari AHAD! hehe..Ape yang berlaku 2/9/2012? Hari ini adalah Hari Jadi Mak aku yang ke-47! SELAMAT HARI JADI MAK! LOVE U SO MUCH! maafkan aten mak belom mampu bagi mak ape2.. insyallah ade rezeki tuk aten.. itu adalah untuk mak..bnyk pengorbanan yang mak dah lakukan untuk kami adik beradik! uhhu.. Selain itu, hari ini jugak befday kawan aku iaitu FARHANAH FATIN & MASYITAH MANSOR! Happy Birthday korang~ :)

MAK! SELAMAT HARI JADIK MAK!

HAPPY BIRTHDAY SYITA & FANA!

2/9/2012 jugak genap laa setahun aku beli HP Sony pertama aku! aku xmenyesal beli sony ni walaupown samsung sekarang kemain gah! yang pasti android pertama datang dari Sony.. so sama jer samsung dengan sony.. if nk tuka setting ape2.. xpelik..sama jer.. so xyah berbangga dengan brand hp korang yer.. sony ker.. samsung ker.. iphone ker.. blackberry ker.. nokia ker.. janji kegunaan hp itu adalah sama! UNTUK COMMUNICATION! yer tidak? HP SONY XPRERIA ARC ni dh banyak kali aku asyik cuai tertinggalnya di LAB.. tapi Alhamdulillah sampai arini masih berjodoh dengan aku! hehe..

HP yang di sayangi~

Hari ini kan befday mak! aku dapat call free coz sim card aku register under nama mak! tapi xbest pown.. aku xtau nk call sape.. nak call BF pown dah clash abes dh.. single dah uollss..huhu.. sunyi laa jugak!

2/9/2012 jugak hari bersandingnya cousin aku ABANG ADIL! sorry laa yer saya xdapat follow family yang lain pg ke sana! majlis resepsi akan berlangsung di taman reakreasi Wetland Putrajaya Percint 1! Aku decide utuk tidak follow family aku.. kerana fikirkan esok kerja! malas nk ikut da juga malam ni aku ade date dengan Sports! hehe! pe2 pown SELAMAT PENGANTIN BARU ABANG ADIL!

Upacara sarung cincin~
Selamat Pengantin Baru!
Family!

Hari ini jugak berlangsung lagi satu Majlis iaitu Majlis E-Day! What E-Day? E-Day stand for engagement day! hehe.. sahabat dari diploma ku sampai sekarang iaitu LIYANA MOHD ZABIDI Bertunang dengan RON FITRI (nama FB) hehe! SELAMAT BERTUNANG YANA & FITRI!

So pinky yana! congratz my dear for ur E-Day!

Banyak betul yang berlaku hari ini! ape lagi ek? hehe! aku xfollow family aku g Putrajaya adalah sebab sports! hehe.. Malam ni kol 8PM aku ade date dengan KIMI RAIKKONEN! Ade F1 uolllsss! Sape xkenal aku weh! aku suke tgk F1 & KIMI! mane boleh xtengok.. kalah menang belakang cerita coz im always keep calm & support KIMI RAIKKONEN! hehe.. TAPI! malam ni jugak ade game LIVERPOOL! adoiii! kol 8.25PM! cmne tu? F1 2 jam! ade pulak BOLA! aku suke Liverpool jer! YNWA! ehhe! so aku akan fokus kepada kimi dulu baru laa jengah2 tengok GAME LIVERPOOL VS ARSENAL untuk LIGA EPL! Liverpool & Kimi sama jer xkonsisten! mengajar aku erti kesabaran! i like! hehe..

King of Spa! Go Kimi! win the race tonight!
Liverpool Vs Arsenal! #YNWA

P/S: Banyak kan yang berlaku hari ini! hope arini semuanya berjalan dengan lancar.. :)

0 comments:

8share