follow me

Tuesday, October 16, 2012

Aku Sekarang Tauke Hoyan (Durian)!

Salam musim durian! Musim ker? ntah.. aku pown xtau! Bagi aku musim laa.. durian atok aku dah gugur! hahaha! ni mek nak citer ni.. jap aku ni mek ker? or adik jemah? hahaha! ok laa disebabkan aku muda lagi.. bahasakan diri dik jemah laa..hehe.. dik jemah sekarang buzy jadik pegawai rekod.. haha! hari2 kena tengok fail berwarna putih(fail terbuka) xde warna lain ker? kasik laa ceria ckit..hahaha! amboii ko aten kemain! hehe..selain tu ade laa jugak aku wat kerja lain..xde laa bosan asyik fail jer..hehe..

Selain itu, (wah macam ayat dalam karangan) adik jemah jugak memerangkap sebagai tauke hoyan! balik kerja adik jemah pergi jolok buah durian kasik gugur..xpown adik jemah panjat sendiri pokok tu pulas durian kasik gugur! hahaha! boss dik jemah ckp PTDI tu staff2 sume HANTU DURIAN! hanya cik aney jer xmakan durian.. ade laa jugak geng! geng? hahahaha! tauke hoyan xmakan hoyan! btol2 ho liao! hohohohoho! dik jemah xlh bau durian busuk woo! bole pening~ pusing kepala! if makan bole mual2 mengalahkan orang pregnant! hehe..tapi disebabkan niat baik tulus ikhlas dari hati ini ingin menolong atok ku iaitu ATOK JANTAN! aku sebagai cucu menjadi orang tengah kepada customer2 si hantu durian di PTDI.. bole laa atok carik duit ckit. Alhamdulillah rezeki~ memang setiap hari aku g kerja bawak durian penuh 1 bonet! waaa! bukak pasar tani kat belakang PTDI! Mari2 beli hoyan hoyan! SEKILO RM3! bukan 2 singgit yer.. hahaha! tanpa melengahkan masa kita lihat laa sedikit persembahan dari SI DURIAN! hahahahahha:P







 


 Selesai sudah persembahan dari SI DURIAN! anggap laa tadi tgk macromedia director yer! hehehe


Malu laa! SAYA LAAA TAUKE HOYAN! Uweeekkk!

 p/s: Selagi mampu aku tulun atok aku jual durian.. Makan laa buah-buahan tempatan! cewahhh!


0 comments:

8share