follow me

Monday, October 8, 2012

Its Starting Again!

Salam satu Malaysia! lately malas pulak nak update blog.. sian blog ni.. xpe lepas ni aku akan update selalu dengan ape yang berlaku dalam kehidupan aku.. actually kehidupan aku yang boleh dshare laa.. bukan yang secret2 punya..hehe.. ok back to the title! Setelah sekian lama aku pegang hp kehulu kehilir dalam rumah ni.. sampai g toilet pown bawak.. akhirnya panggilan hangit yang ku tunggu2 muncul jua.. Alhamdulillah aku di terima amek SKP di bahagian yang tidak asing lagi bagi aku iaitu Perpustakaan Tun Dr Ismail UiTM Segamat Johor! Katanya esok aku dah bole melaporkan diri.. Nervous (motifffffffffffffff)

We meet again PTDI!

Its starting again bebeh!So esok akan kembali normal hidup aku.. bangun pagi pergi kerja.. buat kerja.. kol 5pm balik! selepas abes praktikal aritu aku rase kosong.. terbangun awal! then xtau nak wtpe..kol 10am kemas rumah..dah siap dalam kol 11am xtau nk wtpe.. mandi.. then tggu adek balik seolah.. jemput dier then petang melangok.. tu yang on9 jer..haha! So plan pertama aku now berjalan lancar.. Alhamdulillah~ niat aku nak sambung SKP adalah nak belajar lagi kerja2 dalam PTDI.. Dan Alhamdulillah jugak rezeki aku dapat di PTDI.. actually SKP ni xkira bahagian mane perlukan SKP dier akan campak kita kat bahagian mna2 yang memerlukan..so now sgt bersyukur dapat masuk semula PTDI! akan ku belajar bersungguh2! dalam jangka waktu yang pendek ni.. nak amek pengalaman before plan seterusnya berjalan pulak~ Semoga ape sahaja yang aku rancang di permudahkan oleh-Nya setelah perancangan awal aku tidak menjadi kenyataan aritu.. aku terima seadaanya sebab aku tahu ade hikmah di sebalik ape yang berlaku ni.. 

Gambar tunang ketika dulu~haha (akan always ceria)
Sah aku akan konvo! lepas ni buat bayaran! amek jubah! konvo time!      


p/s: Lalalalalala KERJA!

0 comments:

8share