follow me

Wednesday, October 17, 2012

Kad Diskaun Siswa 1Malaysia

Salam satu Malaysia! dik jemah nak share something dengan uollllsss semua.. if korang xtau lagi laa.. yang dah tau tu Alhamdulillah.. anda antara orang tercepat lari dalam guni berganti2..hahaha! eh ape aku merepek ni! dush2! sudah laa kau~ dik jemah nak tanya! SAPE STUDENT UITM yang belajar kat SHAH ALAM??? xkesah laa main ker, puncak perdana ker.. puncak alam ker.. JANJI DALAM SHAH ALAM! ni adik jemah nak berkongsi info yang adik jemah baru dapat.. xde laa baru dapat.. dah tau lama cuma xtergerak jer jejari runcing aku ni cek kat bursary status KAD DISKAUN SISWA 1 MALAYSIA aku~ hehe! aku tau aku layak dapat! yessszzzaa!!Alhamdulillah rezeki anak2.. hehe..Eh tapi yang dah lama grad pown aku dgr dapat.. so xkira laa sape2 pown.. yang pernah belajar kat UITM dalam SHAH ALAM pown bole mencube naseb.. mne tau lepas gores anda menang! Rezeki! hihi..

Tanpa melengahkan masa meh dik jemah tunjukkan cara2 untuk cek status kad siswa kita :)

Untuk makluman, Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia akan diagihkan kepada pelajar (Pelajar Shah Alam sahaja). Untuk semakan nama agihan, sila layari http://bursary.uitm.edu.my/.

Cara semakan:-
1) Layari http://bursary.uitm.edu.my/
2) Lihat makluman Semakan Nama agihan Kad Diskaun Siswa 1Malaysia.
3) Klik butang seterusnya, Klik Kad Diskaun siswa 1Malaysia.
4) Masukkan nombor pelajar untuk semakan Kad Diskaun Siswa 1Malaysia.

Harap Maklum.


Camne dah dapat step tu?? Faham x? if xfaham bole tanya.. angkat jer tangan tu.. if xnk angkat tangan angkat kening pown jadik laa cmni ^^




Disini dik jemah sertakan camne rupe masa cek status nanti!



Saya punya expired 12/2015 :)
Ini pulak kawan saya punya kad siswa.. ceh! dier dah amek awal2.. bukan nk gtau.. dush2! ahaha


TERIMA KASIH KERAJAAN! Wifi LIVERPOOL kat umah aku pown Projek 1 MALAYSIA bagi! Alhamdulillah rezeki2~

3 comments:

Anonymous said...

just taip no.matrix kat excel tu je ke?klu ada nama tu mean kad tu kena tuntut kat induk ke?

Cik Ateen said...

@Anonymous
aah.. awak juz taip jer no matrik..
if kuar nama sume.. dan bukan kuar NA mean awak punya kad siswa bank rakyat dh cetak.. dan bole tuntut.. ingt ni utk shah alam jer..huhu

Anonymous said...

thanks for the info :)

8share