follow me

Tuesday, November 13, 2012

E- Day :)

Salam satu Malaysia! merajinkan diri update blog ni! untuk tontonan masa tua nanti.. haha! E-Day? ape tu e-day? system ker??.. hahaha! E-Day stand for engagement day laa uolllsss~ bukan system! hahaha! pada tanggal 11.11.12 aku sudah selamat di tunangkan bersama seseorang yang aku tidak kenali.. cewahhh!! sudah! jangan ko nak merepek ten! ko punya turn sabar2 dulu.. tunggu!!!!!!!!!!!! owh disember!

Dik jemah bila laagiii???
Sebenarnya orang yang bertunang adalah kawan sekolah rendah - menengah aku di Jementah! nama beliau Zulaikha Binti Zainuddin.. orangnya kecik jer.. Tahniah Eka! Semoga sepanjang ikatan pertunangan ko dengan tunang ko Abu Huzaifah (if xsilap aku laa) akan sentiasa dilimpahi rezeki semoga akan diteruskan dengan ikatan yang lebih sah dengan lafaz AKU TERIMA NIKAHNYA tahun depan! Ok laa malas nak celoteh banyak meh aku tunjuk gambar2 yang sempa aku snap.. sorry laa eka xdapat tggu sampai majlis pertunangan ko selesai..huhu.. nanti kita berpre-konvo yer! :)


kawan2 sekolah aku!

dah matang ker semua ni?? hahaa

1st time tgk ko makup eka.. hehe

Tahniah Eka!

Sah budak ni! hahaha

Ok amek berkat! hehehe! :P

4 comments:

Anonymous said...

Aten kecik..die lagi kecik orgnye...

Yana mz

Cik Ateen said...

@Anonymous
aten besar laa yana..
hehehe

afzalsukasuki said...

bergambar kat katil macam tak sabar2 je aww kahkahkah

Cik Ateen said...

@afzalsukasuki
ada calon yang nk dknlkn??
hehehe
:P

8share