follow me

Thursday, November 22, 2012

Gambar- Gambar Pre-Konvokesyen Degree Kami

Hey everyone! Untuk orang Johor cmne cuti arini?? korang buat ape jer? dik jemah bercuti duk lepak kat rumah jer.. seronoknya bermalas-malasan di rumah.. hehe.. Kenapa Johor cuti? Hari ini hari Ulang Tahun Sultan Johor! Selamat Hari Jadi Sultan Johor! Daulat TuanKu!

Tanpa melengahkan masa moh laa dik jemah nak show off gambar2 pre-konvo dik jemah dengan rakan2 diploma dik jemah.. kemain kau nk show off dik jemah.. poyooo budak ni! hahaha! 

















Gambar-gambar yang lain bole lihat di FB~ blog dah xlh upload.. dah sampai tahap limit! damn!

p/s: Konvo kali ni.. aku tak excited mcm konvo diploma.. bukan aku sorg jer rase.. ramai kawan2 ak camtu jugak.. xde perasaan.. biasa jer.. baju xde.. tudung xde.. kasut xde.. hotel xbook.. ape pown xbole.. yang aku harapkan dengan segulung ijazah ni dapat membantu kehidupan keluarga satu hari nanti.. dan aku ingin hadiahkan segulung ijazah ni untuk mak & abah aku.. itu sahaja.. Ya Allah kau permudahkanlah segalanya..huhu

0 comments:

8share