follow me

Friday, November 16, 2012

Shah Alam Aku Datang!

Salam hari jumaat!
camne hari ini?? sunyi?? yess! arini suasana tempat kerja sunyi..coz ramai yang bercuti! Bangun pagi tadi pown rase malas2 jer..semalam tdo xlena..tu yang rase xckp tdo.. arghhhhhhhhhhhhhhh! Tapi aku tetap gigih bangun! kerja tetap kerja! kat sini laa nak belajar cara disiplinkan diri time waktu kerja nanti.. Insyallah.. Minggu ni asyik berselang seli jer kerja! Start ari isnin KERJA, CUTI, KERJA, CUTI dan hari ini KERJA! Cuti ari selasa, cuti Deepavali dan cuti hari khamis, cuti Awal Muharam.. Minggu depan hari rabu pown cuti lagi untuk negeri Johor Darul Takzim laa, cuti Hari Sultan Johor :)

Semoga jubah aku tuk degree kali ni bukan size M! tapi size S! ngam2 dgn aku.. hehehe
Besok bermulalah hujung minggu aku lagi..cepatkan masa berlalu.. hujung minggu ni ade F1..Good Luck kimi.. ada kesempatan aku akan tengok! MESTI! hujung minggu ni aku kena turun Shah Alam! So Shah Alam im coming again! kali ini atas urusan untuk mengambil jubah konvo aku.. diam xdiam dah nak konvo dah aku.. aku xde laa excited sgt.. bole nampak kowt.. baju pown xcarik lagi.. ahaha.. kasut?? sumenya tiada! aritu pown baru jer nak jawab survey dari KPT tu pown terpaksa kalo tak, tak lengkap borang jubah konvo aku..huhu.. Esok aku akan beli tiket bus on the spot.. insyallah ade.. yakin! aku nak amek tiket kol 12! SE?? or Cepat belakang cerita... pe2 pown nanti aku akan turun kat TBS.. then kawan aku akan jemput iaitu Izzati Roshika dan tumpang di rumah beliau 1 malam.. Insyallah kami akan lepak dengan rakan2 diploma kami ari sabtu tu.. Dan hari keesokkannya iaitu hari Ahad kami akan jumpe di UiTM Induk Shah Alam! ape lagi?? amek jubah laa.. ingt lepas amek jubah nak pergi amek gambar pre-konvo..insyallah kalo sempat..kita hanya mampu merancang..jadik xjadik belakang cerita..then dalam kol 2pm aku akan tggu cik aney jemput di PKNS.. aku akan balik segamat dengan cik aney..so xyah laa naik bus..hehe! ok laa sampai sini saje.. jumpe lagi next entry! bye bye bye!

Ni gambar masa mude2 dulu.. tgk hp kesayangan yg ilang ade di tgn! masa amek jubah konvo tuk dip!

2 comments:

Citrus Azwa said...

smpaikan salam rindu sya kat Uitm shah alam ye.I am a xstudent from faculty office management..happy convo..;)
www.garapankenangan.blogspot.com

Cik Ateen said...

@Citrus Azwa
insyallah saya akan sampaikan salam..
oh yekew..
tq awak..
:)

8share