follow me

Sunday, November 4, 2012

SKYFALL

Salam hujung minggu! sebelum dik jemah berceloteh kasik adik jemah berpantun..hahaha!

Hari ini hari ahad,
Hari yang bagus untuk kita rehat,
Hari ini jangan buat bdn penat,
Kalau tak esok masuk kerja lewat.

Hari ini dik jemah xwatpe2 pown.. bangun pagi tawaf rumah skaly tengok kat depan ade Honda Accord parking depan rumah.. sape punya xtau.. tggu sampai abah balik bru tau sape punya.. pastu kemas satu rumah.. sapu2, basuh ape2 yang patut.. pastu panaskan roti canai! bekpes then rehat kan diri~ petang anak ajak pg tgk pisshhh.. dik jemah pown bawak laa dier jalan2 then g pasar malam..abes citer utk hari ini!

Semalam hari sabtu! ape aku buat hari sabtu?? Sabtu aku, aku berada di taman bunga raya.. bangun pagi anta kak dila g busten pastu pg kg jawa beli soto sebagai sarapan pagi tu.. then lepas zohor kuar rumah semula.. kali ni tidak tahu arah tujuan.. juz jalan2 dgn cik aney ker One Segamat bezanya kali ni jalan2 dengan menaiki JDQ aku.. ahhahaha! Pusing2 kat one segamat.. last skaly menuju ke Lotus Five Stars! wayang laa ape lagi! cik aney tanya aku jom ten tgk skyfall.. aku setuju.. then tgk laa kol bpe citer tu.. ngam2 3.45pm..cepat2 beli tiket ingat dah lambat.. sampai dalam panggung xstart pown lagi..ish2!

Start jer citer tu dah ade aksi! Then 007 kena tembak! berkumandang laa lagu Adele- Skyfall (tema lagu citer Skyfall ni) sampai abes lagu kowt semua pelakon, director dll sume dier tunjuk.. aku ingat citer tu dah abes! hahaha.. tapi lagu adele tu mmg best laa! layan! citer skyfall pulak bagi aku terlalu bnyk cakap.. ponat nak tggu aksi yang sbnr..haha! dan buat pertama kali aku terpaksa kuar dari panggung sat nak g toilet! hahaha..citer tu not bad laa.. coz hero dier nsem.. awww2! walaupown dah tua tetap macho bila berdiri! hahaha! kalo senyum lagi laa.. cair uolllss~ Abes tengok wayang ktorg g ngeteh jap kat bon gior before aku gerak balik Jementah.. :)

Skyfall-Adele lagu tema filem Skyfall

Walaupown di acu pistol aku tetap akan tersenyum.. :)

Cupcake!

Saya nak ni!

Hujan2.. sejuk2! minom coffee dulu~

ngeteh di Bon Gior~

Bersama siapa? cik aney yang lucu! hahaha :P

OK now sila layan lagu Skyfall by Adele! aku nak layan F1! bye bye bye!

0 comments:

8share