follow me

Thursday, December 20, 2012

20.12.2012


Holaaaaaaaaa!
Alhamdulillah masih di beri kesempatan hidup di dunia yang sementara ni..
Syukur masih bernyawa dan bernafas dengan lancar..
Hari ini takde watpe2 pown..
Bangun pagi kemas umah..
Masuk office cek email!
Tengok ade peluang lagi x?
Sejak semangat pulih banyak pulak peluang aku nampak..
dekat ade.. jauh pown ade..
sampai kena naik belon udara..hehe...
Saya amek peluang dekat2 jer dulu..
yang jauh maaf laa dik jemah masih blom yakin lagi..

Dan sejak semangat ni pulih..
penyakit lain pulak datang..
perut yang meragam sangat2! nak tegak badan pown xlh..
then arini..kepala pusing2..
aiyakkk!
ape pown xbole!
tapi semangat tetap ada!
Sakit2 pown kehidupan seharian harus diteruskan..
Make it fun!
Hari ini Johor cuti! Tau kn??
parents xcuti pown..
So diorg kerja.. tinggal lah aku n adek aku kat rumah..
Petang teman kak jemah pergi transform diri jadik transformer! hahaha!
pastu rase macam nak jalan2..
so ajak kak jemah jalan2 keluar dari jementah..
Pergi car wash.. makan.. balik umah kak jemah..
Sepatutnya aku nk follow family tgk wayang..
Misunderstanding.. eden tertinggal!
xpe laa.. dah agak dah diorg tgk citer CZ12!
Katanya lama citer tu hampir 3 jam..perghhhhh..
Abah jemput kat rumah MJ & KJ..
pergi makan.. now RUMAH MANIS RUMAH!
Keadaan xbpe nak sihat.. tapi nak update blog sebelum tdo..
Sakit jgn ganggu tdo aku!
anggap sakit tu sbg penghapus dosa kecil...
Esok ade misi menghantar mak cik dan ammar hayqal!
Selamat Malam!
Jumpe lagi! Okbai!

0 comments:

8share