follow me

Saturday, December 15, 2012

B.O.S.A.N

Gambar hiasan dik jemah yg syok sendiri! Poyyyyyooooooo!

Hohohoho!!
Hello Weekend!
Sekejap jer minggu ni berlalu..
Myb sebab aku membzkan diri kowt..
Since semalam bumi segamat ni sejukk jer..
so 2 malam ni aku bersweater jer..
xckp bersweater..selubung skaly dengan gebar (selimut)
Bila sejuk mesti terasa nak minom air panas jer...
lapa tu xyah ckp laa..
macam2 bole ngidam!

Semalam aku dah start bermarathon movie..
aku start tengok citer ajiboy, cocktail, personal taste, adam hawa ep 63& 64!
memang dah bosan sangat!
FACEBOOK aku dah muak! twitter bla rase nak membebel aku bukak laa..
Instagram pulak bla rase xtau nak tekan application ape..bukak laa.. hahaha!
WHATAPPS??
bukak bla rase nk bercerita..
semalam bincang pasal tunang, kahwin, belajar n kerja dengan someone..
sampai kol 2am laa jugak..
pastu abes borak mata pown dh xnmpk keyboard touch tu..
daya touch pown dah merapu aku pown tdo~ Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Esoknya.. (arini laa)
Aku abeskan masa aku dalam bilik sampai lepas isyak!
memerap jelaa aku (tgk personal taste n maharaja lawak mega 2012 minggu 5)..
Keluar pown xtau ke mana walaupown JDQ setiap hari sabtu available!
Keluar bilik tengok Idola kecil 5!
Now here i am.. masuk balik bilik!
Rasenya lepas ni sambung bermarathon movie!
BORING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okbai!

0 comments:

8share