follow me

Thursday, December 27, 2012

e-BR1M 2.0


Salam satu Malaysia!
Lama xbukak blog!
Dik jemah cuti-cuti Malaysia uolllsss~
cuti laa sangat!
padahal menguruskan PTPTN!
sambil2 tu jalan2 laa skaly!
Nanti2 kita citer pasal bercuti aritu..
Now citer pasal BR1M 2.0!

Korang dah isi borang ni??
Aku ingin mencuba naseb..
kalo ade rezeki dapat laa..
Alhamdulillah kalo dapat..coz aku hantar tanpa tangungan.. 
Hope dier konsider aku yang BUJANG ni.. bukan BALU ok!
dan TAK BEKERJA!
Nak laa RM250 tu~
Orang nak kasik duit kita terima..hehe!
Tapi undi tetap RAHSIA~

Sape belom mohon mari mohon laju2 before tarikh tutup hujung tahun ni..
senang jer.. isi borang secara online.. HANTAR! SIAP!


Syarat2 permohonan (klik pic atas utk lihat dengan lebih jelas)

-DAFTAR SEKARANG!!!!!!!!!!!!!!!-

2 comments:

aimi adilah said...

konpem dpt =)

Cik Ateen said...

@aimi adilah
kompem ea??
aku xletak ape2 tanggungan kowt..
pastu xbekerja.. n xde gaji..
hahaha
sian kan rakyat mcm aku..
hahaha!

8share