follow me

Monday, December 24, 2012

Happy Holiday!

Hollllaaaaaaa!
Pagi ni 9.00am macam subuh.. gelap.. kol 12.00pm mcm nak kol 8.00am..
Cuaca mendung jer.. sedap tdo banyak2 kali.. haha!
Lama xbukak blog uolllsss~
Bukan malas! tapi tidak berkesempatan..
kalo nak layan blog ni..
Connection kena superb! baru besh nak berceloteh bagai...
Hari ini dah hari isnin!
Mesti ramai yang dah start bercuti kn!
selamat bercuti semua!

Hujung minggu yang baru lepas ni...
Aku jalan2 ke negeri jiran lagi..
Melaka!
Kali ni aku & MJ berjalan sampai lelah dalam Dataran Pahlawan pulak..
Kalau aritu dik jemah juz window shopping..
kali ni dik jemah bershopping uollsss~
ops! nampak duit terbang dari dompet!
Kau umpama merpati putih..patah sayapnya di udara~
sudah! nak nyanyi jer ko ni dik jemah..
Hasil tangkapan di Dataran Pahlawan: 2 baju, 2 tudung, 1 gelang, 2 mask, dan beberapa brg di watson!



Ahad pulak aku jalan2 sekitar Segamat!
di mulakan dgn billion, jakel, kg jawa, segamat baru, cool blog!
Lepas balik tu.. aku rase aku macam baru balik bercuti 3 hari 2 malam..
nais! xde laa bosan hujung minggu aku..
Dan hari ini!
Aku akan start bercuti lagi!
Kali ni aku ke Selangor pulak! Shah Alam here i come!
for what?? PTPTN!
sambil menyetelkan hal PT eden bercuti laa jugak~
Cuti-Cuti Malaysia~
cuti2 jugak.. jangan hari rabu pegawai yang aku nak jumpe tu bercuti lagi pulak..
Semoga segala urusan dipermudahkan~ Amin~

p/s: Selamat bercuti semua! Jangan nakal2 semasa bercuti! Enjoy selagi mampu.. Tahun depan mulakan dengan semangat baru.. yang suke berazam.. berazam lah ikut kemampuan.. Yang xberazam atleast buat lah sesuatu pada diri anda kepada yang lebih baik..

0 comments:

8share