follow me

Monday, December 17, 2012

Ragu-Ragu!

Happy Monday!
happy ker?? I think im not happy!
Hari ini badan aku rase lesu jer..
Otak aku ni penat berfikir kowt..
Fikir ape??
EVERYTHINGS!
Sape bole bagi aku SEMANGAT??
I need ur help!
Dan mungkin sebab aku berfikir banyak sebab takde pe2 yang aku bole wat kat rumah ni!
SAYA MEMANG TAK SUKE MENGANGGUR!
YES! utk yang sudah mengenali diri ini..
Memang laa bulan 3 ni aku sambung MASTER!
tapi bpe bulan lagi.. dan dalam tempoh menunggu tu im always thinking!
What should i do exactly?? what???
Aku berdoa setiap hari buka kan lah pintu rezeki ku.. kau berikan lah petunjuk kepada ku sejelas2nya ape yang harus aku lakukan..

Aku jenis memikir..
aku nampak banyak jawatan kosong..
i have resume..
tapi time nak anta jer..mst terbantut!
Nak anta ker?? ko nak sambung master nanti...
Actually aku tahu kalau dapat tu rezeki laa kan..
lagi2 kerja yang kita minat.. xkan nak tolak..
ko bole tuka master tu kepada part time..
pown bole!
tapi WHY?? bila time aku nak anta always jadik negative!
NOT POSITIVE!
I think i need someone!
Aku nak dengar pendapat dier.. nasihat dier..
In Sha Allah jadik pemberi SEMANGAT tuk aku!
Im really tired!
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
okbai! takde mood!

0 comments:

8share