follow me

Sunday, December 9, 2012

Show Off

Salam hujung minggu!
walaupown esok dah hari ISNIN!
hari ahad hari yang sangat membosankan arini..
aku decide xnk keluar bilik.. so hampir seharian laa aku terperap dalam bilik..
Tahap kebosanan tu tersangat2 laa..
Tapi lepas freshkan diri kol 3pm tu..
aku layan laa Adam Hawa..
pastu dah nak malam..baru laa aku keluar bilik..
malam aku tengok laa bola..Naseb Malaysia main best!
Banyak jaringan yang terlepas tapi boleh laa..
So keputusan penuh MALAYSIA 1- 1 THAILAND!

Sekarang tibalah masanya untuk aku menunjuk-nunjuk!
Tunjuk ape dik jemah oii??
ko ni suke show off btol laa..
Ek eleh..suke ati laa.. blog aku kn??
ko adew?? kalo ade Uuuuu SHUT UP! (eh emo tetiba)
Tanpa melengahkan masa inilah dia hasil tangkapan pic sebenar aku masa kat atas dewan aritu!
Aku pluskan bersama pic konvo di studio with my family.. :))

PERBEZAAN DIPLOMA-DEGREE
Atas diploma, Bawah degree
Kiri diploma, Kanan degree

DEGREE (DATC)

Photobucket
Tak sempat aku nak tegakkan kepala
Photobucket
Bole laa.. hahaha! dah cerah ckit dr diploma dulu!
Photobucket
Gambar ni xde soft copy! Dik jemah rase gediks plk jalan dgn tgn cmtu.. kaki dah ok dah catwalk bagai! hahaha
Photobucket
Akhirnya..Degree aku dapat amek pic cmni.. Thank You Allah :)
STUDIO PICTURE

Photobucket
Gambar studio with Family :)
Photobucket
Gambar ni aku paling suke! Kami konvo in the same time :)

2 comments:

muis ismail said...

salam ziarah
sy punya gambar konvo degree yg ada lambang uitm tu dah rosak pun
my own mistake
simpan dalm box lupa nak framekan
tengok2 dah jahanam
ada soft copy dlm cd sajalah..sygnya.. :(

Cik Ateen said...

@muis ismail
terima kasih sebab ziarah..
ziarah2 laa selalu yer..
hehe..
yekew.. sedihnya..
dah laa kenangan tu..
naseb ade soft copt..
soft copy tu simpan baik2 yer..
huhuhu

8share