follow me

Saturday, December 29, 2012

Trick Art Museum @i-city


Hollllaaaaaaaaaa!
Update blog lagi uolllsss~
Sekejap jer dah weekend  kn??
Seperti yang diberitahu dalam entry before..dik jemah ada pergi bercuti kn..
Actually, xde laa cuti kemana pown.. dik jemah pg ke Shah Alam jer..
Atas urusan ingin mendapatkan pengesahan dari Pegawai A di bahagian rekod pelajar dan konvokesyen..
Itu sahaja! kemain jauh nak dapat cop & sign uollsss~
Takpe lah demi Menjadikan PTPTN Degree ku kepada biasiswa aku sanggup redah onak dan duri..
cewaahhh bajet betol ko dik jemah! hehe

Pagi isnin yang aritu.. aku tetiba nampak gambar orang post..
Gambar tu gambar diorg posing dan bergaya dengan lukisan...
Gambar tu aku rase macam Wow!! Awesome!
Gambar tu look like 3D!
Aku ingat lukisan tu kat luar negara jer..
rupe2nya ada di MALAYSIA!
Dekat mane?? I-CITY laaa!!!
Setelah di survey2! tiket masuk hanyalah RM5!
Murah laa tu.. btol x?? xmasuk tiket parking RM10.. haha
Bila dah survey.. hati ini membuak2 teringin nak ke sana..hehe
Petang tu aku pown gerak dengan MJ ke Shah Alam..
Naseb ade MJ... TQ MJ tumpangkan sampai kat PAK LI Seksyen 7!
Selamat bercuti dengan family MJ!

Sampai Pak Li kawan aku wani jemput dan bawa pulang ke rumah..
Sampai2 rumah mak dier tgh ajar orang buat Paitee!
Wah makanan ape tu??
Not bad laa.. rangup.. makan dengan sayur n sos!
Malam tu aku tdo pkl 4am.. macam2 laa bercerita dengan si wani tu..
Bangun pagi duk lepak2 sampai ke petang..
Petang tu baru aku tau yang Trick Art Museum bukak dari pukul 11am-11pm..
Rugi seharian siang tu kami duduk rumah jer melepak!
Malam lepas isyak apa lagi!
Jom wani pergi icity!
perghhh jem! orang nak sambut Christmas!
Tapi apadahal! redah jer..
Akhirnya sampai jugak di icity!
Tanpa melengahkan masa.. kami cepat2 carik kat mne Trick Art Museum tu terletak!
Besar kowt icity.. siap dah ade Taman Tema Air...
Makin maju icity.. dah macam sebuah bandar! macam2 ada dalam tu!
Tempat yang dicari2 telah jumpe! beli tiket terus beraksi!
Tanpa melengahkan masa tengok lah antara aksi kami! Tarrrrrrraaaaaaaaaaaaa!!

Night At The Musuem

Photobucket
Ops!!
Photobucket
Reflection failed!
Photobucket
Wachhhaaaaaaaaaa!!
Photobucket
Eh eh eh eh!
Photobucket
Bukan bidadari~
Photobucket
Biar aku tanggal gigi ko dinasor! ingat aku takut! haha
Photobucket
Dalam buih!
Photobucket
Tumpahkan air!
Photobucket
Ala buchuk2! nah ikan! penyu makan ikan??
Photobucket
Yahhhhhhhhhh panjat tinggi lagi!
Photobucket
Eh budak ni..aku cepuk kang! siram air plk!
Photobucket
Wang emas! masuk dalam beg!eden kayo!
Photobucket
Ada lembu nak jaga!
Photobucket
Mak jemah monster!! Lari!!
Photobucket
Trick Art Museum kat icity!
Photobucket
Bapak besar tangan tu! takut eden!
Selepas penat beraksi kat Trick Art Museum..
Kami jalan2 di sekitar lampu2 warna-warni yang menyinari icity!
Rugi laa harga parking RM10 kalo x posing dengan benda bercahaya pulak.. hehe..
Tengok laa gambar2 poyyyoooo dik jemah ni yer..
layannnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Photobucket
Dulu xde ni.. mcm besh jer..
Photobucket
Here i am! where?? haha
Photobucket
Wah! warna warni! bil elektrik paling melambung dekat icity!
Photobucket
Macam kat korea pown ade! haha
Photobucket
Amboi dik jemah muncungnya!haha
Photobucket
Peneman! wani! padahal esok dier kerja! TQ wani!
Cukup sudah!
Hari dah tengah malam..jom balik!
before balik singgah makan KFC!
Pastu sampai rumah tido!! Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
esoknya pergi amek cop pengesahan di Induk Shah Alam..
Then kuar jalan2 dengan A are n Haziq!
Before balik rumah wani amek adek no.2!
Bawak dier skaly tdo rumah wani..
Kames pagi kami pulang ke Segamat!
Rumah Manis Rumah!
Tamat kisah aku di Shah Alam selama 4 hari 3 malam!
ok bye bye!

0 comments:

8share