follow me

Thursday, December 13, 2012

YES! I DID IT!

Hye everyone!!
Dik jemah tau..sekarang mesti semua tengah kecewa kn??
Dan ade jugak yang tengah sumpah seranah..
sabar2.. dik jemah pown dah mencarut2 td..
Nak wat cmne.. bukan rezeki Malaysia masuk final..
Tapi reff yang bernama LEE MIN HU tu memang nak makan penampor!
den tampor berdamar! pang pang pang! (lempang laju2)
Ape2 pown SELAMANYA HARIMAU MALAYA!

Lakonan semula insiden kad merah Fadhli Shas!

Seperti yang telah diberitahu dalam entry sebelum2 ni..
dik jemah minggu ni nak melakukan aktiviti yang xmmbosankan dik jemah!
so dik jemah decide nak kemas dan rombak bilik!
Alhamdulillah! dik jemah amek masa 3 HARI! 
FINALLY! YES! I DID IT!
Dengan menggunakan formula 5S! aku berjaya!!
Memang banyak benda yang aku sisih.. 
rase bilik ni dah macam stor..
macam2 barang aku jumpe.. 
Yang xtahan tu aku jumpe bunga api, mercun roket, mercun bola, PISTOL pown ade!
tapi yang paling ketara dalam bilik dik jemah ni barang2 masa belajar!
sayang sayang simpan! mne laa xmnyemak dlm bilik ni..
So dgn rajin dan fokusnya aku!
aku dapat SISIH! SUSUN! SAPU! SERAGAM! DAN Insha Allah SENTIASA AMAL!
Lepas ni nak watpe pulak yer?? bilik DONE!
Pasni nak BANK IN DUIT!
Duit business topup, print, duit raya semuanya aku blom bank in lagi..
Duit tabung lagi.. ingat malam ni nak kira..
malas laa pulak! hahahaha! 
Esok mencuba nasib layak kah aku menjadi pembantu pengawas peperiksaan..
if x aku mencuba nasib dalam bidang librarian  kat JB.. (edit resume)
Insha Allah ade rezeki ada laa.. kalo xde usaha lagi.. :)

Aku dah susun dan seragam kan taw! atas tudung2! tgh make up2! bawah barangan gadjet2 ku

Yer bilik dik jemah macam budak..lalalala ^^ (tdo sorg jer katil ade 2)

Rupenya byk gak aku bear2 ni..

Paling bahaya ade dalam bilik aku!

 Ok sampai sini sahaja..

Selamat Malam semua ..

0 comments:

8share