follow me

Thursday, January 3, 2013

Live, Life, Love, Laugh Lots


Hey hey everyone!
Actually xtau nak letak title ape arini..
Main letak jer tu..
Janji ade title! haahhaha!
Ape pown xbole! 
Tapi ok la.. memang ade kena mngena jugak dengan life day aku arini..
Life aku yang berada di bumi Segamat bersama orang2 yang tersayang..
Tak selalu aku ade time2 cmni..
dulu aku sebok belajar..
Sekarang turn adek no.2, no.3 pulak sebok belajar..
No.2 tengah exam! Good luck joyah! no.3 sebok dgn assignmnt.. pown gdluck jer ling!

Hari ini bangun pagi jer dah Home Alone~
Mak & Abah kerja!
adek sekolah!
So mulakan hari seperti biasa..
Kemas rumah..Masuk office..
Settelkan dokumen ckit..
Jemput adek sekolah..
Pergi pejabat pos..Jumpe abang manis uoollsss~ cair mak noks! hahaha!
Balik umah on9 jap.. layan Kak Jemah naik berbelit usus penat gelak..HAHAHAHAHA
Then mak cik message btau hasrat atok jantan ingin belanja makan semua anak2 dan cucu yang ade..
Ape lagi rezeki jangan di tolak..
tapii masa tu xtau plk nak makan KFC!
Wah atok belanja KFC!
Akhirnya.. semalam yang ku teringin ingin.. arini dapat..Terima Kasih atok.. semua wakil family ade.. 
Along (aku), angah, uda, acik dan ucu.. kecuali wakil keluarga utih..
Happy dapat kumpul ramai2!
Meriah! cucu laki sorg jer ade.. Ammar Hayqal laa..
lain2 sume perempuan..

Photobucket
Budak bajet!
Photobucket
Family!
Photobucket
Makan makan makan!
Photobucket
Ini yang ku teringin semalam!
Photobucket
Bahagia dapat makan yang diingini! maceh atok!
Photobucket
Suami aku Ustaz! nak beli! tapi duit aku dah save tuk bukak acc ASB sbnyk rm500..now elek! xde duit! next time!
Photobucket
Bakal librarian ni.. suke pulak dier dalam kedai buku ni!

Habis makan.. Atok pg Nirwarna.. Aku & Ucu pg One Segamat!
Pergi Popular carik novel.. Setia Hujung Nyawa.. 
Malangnya dah habis! wah laris di pasaran!
Then terus balik Jementah.. dah maghrib..
Sampai umah xbukak tudung terus tengok TV3 #SetiaHujungNyawa..
memang dah nyawa2 ikan dah..citer tu lagi 5 minit nak abes.. maknanya malam nnt tgk tonton laa kita!
Citer tu sweettssss~ so bole layan..tapi citer cmtu biasa awal2 jer best..last hampeh!
Pas abes citer tu solat maghrib then rehat2 kan badan..
Kalo semalam kerja sekolah adek bahasa inggeris dgn soalan ntah pape..
Harini matematik pulak..
perghhh ko saje cabar otak aku refresh balik yer..
Kira sudut2 pulak 30,60,90,180.. poning~
ajar laju2..ajar ker?? aku buatkan terus.. pastu bye!
Now update blog sat.. then layan Adam Hawa episod 75..
Sebelum tdo layan Setia Hujung Nyawa episod 8!
Itu saje kowt..bye bye!

0 comments:

8share