follow me

Friday, March 1, 2013

#1313 Sayu...


Selamat pagi semua!!
Sekejap jer masa berlalu kan??
Dah berakhir sudah bulan Februari!
Hello March...
Hmmm... March??? Plisss be nice with me..
Bulan March merupakan bulan befday dier...
Lantak laa.. biarkan laa dier.. buat ape ko nak pk pasal dier...
Aishhhh!! Kerja ko nak memikir pasal orang jer..
Cube pk pasal diri sendiri.. dush2!!
Kalo pk pasal diri sendiri... Makin serabut aku sekarang...
Alahaiiii...
Semalam tetiba rase sayu dan sunyi jer...
Ya Allah kau kuatkan lah hati ini menghadapi hari2 yang mendatang...
Sepanjang bulan Februari aku di uji macam2 perasaan..
Aku terima seadanya..
Sampai dah rase xtahan dah.. Rase nk pengsankan diri buat sementara waktu xnk pk ape2..
Susahkan jadik orang dewasa ni..
Kadang2 rase nak jadik kanak2 semula...
xyah pk kan sangat dengan perasaan.. Yang diorg tahu hanya HAPPY!! SERONOKNYA!!
Tapi realitinya sekarang aku dah DEWASA! u have to move on!
Kecewa semalam pown masih menjadi tanda tanya bagi aku...hmmm...
Sudah laa.. Malas layan sangat perasaaan yang bercampur baur skrg ni..
Sampai semalam aku tdo awal semata2 xnk layan perasaan sendiri.. Aiyakkk!!
Mana taknya.. Dekat FB pon ramai pulak yang update status sdeyh laa... Nak nges laa..
Aku yang elok2 xnk layan.. jadik sebak semacam.. OK FINE!
Now skrg tambah 1 perasaan lagi...
Since post semalam..
Aku n kakak dah lain macam jer...
Kakak ade something nak cakap dgn adek..
Adek tunggu ok... Ingat kita sama.. Perasaan adek kuat cakap akak xok..
Cukup lah setakat ni.. xmo celoteh panjang2..
Nak xnk aku ni kna settelkan barang2 nak kemas!
Layankan perasaan sume benda nak wat xjadik!
Aiyakkk!! ILYA NUR FATEEN OTHMAN!! SEMANGAT LAA!! KEMON LAA!!
Bai!

0 comments:

8share