follow me

Monday, March 4, 2013

Befday Abah Kami..


Happy Monday uolllsss..
Connection yang lembab macam siput telah menyusahkan aku nak update blog!
Hari ini bersamaan dgn 4 March! EMPAT!! aku target arini aku nak update 4 entry!
I try my best! Connection plisss be nice with me!
Kenapa connection slow??
Sebab skrg aku bukan berada di bumi segamat yang connection excellent tu...
Bila sampai Shah Alam connection celcom broadband aku tak seexcellent mcm biasa..

Hari ini bangun pagi.. Tak tau nk wtpe..
Juz main msge kat atas katil..
Pastu dah bosan.. Turun katil bukak laptop..
Mencari line yang bagus dan akhirnya den berjaya update blog! Hoyeahhh!!!
Ok jom teruskan dengan entry yang pertama arini!
Pada 28 februari yang lepas adalah befday abah yang ke-51!
Tapi kami 1 family sambut befday abah sehari lepas tu iaitu 1 March...
Kami sambut di Secret Recipe Segamat dan Lotus Five Stars One Segamat!
Malas citer panjang lebar.. Yok tengok gambar.. bayangkan ala2 slideshow yer..hehehe..
Layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Tersama color plk dgn joyah ni..
Yang no.3 & no.4 tersama plk wrna biru..
nyum nyum

Ini terbaik!

Ngappppp!

2 slice kek dah ckp.. tahun ni xyah sebiji kek.. tak abes!
Bajet comel!

2 ni memag senget!

Yang ni ckit sama dgn aku.. no3!

Makan!!

:)

Budak sakit! Budak degil! :)

siblings 1

siblings 2!

siblings 3!

siblings 4!

Wayang time!! Rock Oo!!

Rimba bara!

Next movie myb.. hehe

Dah macam muka bini dier dah..haha!

Rock Oo!!
Ok itu sahaja citer utk entry yang pertama hari ini..
Jumpe lagi entry ke-2 nanti.. bila?? Tunggguuuu...
Tajuk ape? pown tggu...
Ok bai!

0 comments:

8share