follow me

Friday, March 8, 2013

Bukan Rezeki...


Balik kampung!! O0o0o0o0ooo Balik kampung!!!
Hati girang!!!
Alhamdulillah akhirnya aku selamat sampai di bumi SEGAMAT!
Gigih xgigih aku nak balik..
Walaupown kerja melambak2!
Alhamdulillah niat pertama nak balik minggu ni sudah ku selesaikan..
Itu memang rezeki aku...
Oh lupe! arini befday dier.. Happy Befday laaa...

Tapiii semalam adalah bukan rezeki aku...
Kenapa??
Dalam kol 10 pagi..
JPA call aku btau yang aku berjaya dapat biasiswa dari JPA!
Mahu aku tak terkejut beruk pagi tu...
Nak percaya or tidak..
Then dier suruh bukan e-sila dekat e-penawaran untuk klik setuju menerima biasiswa tu..
Lepas masukkan IC & Password..
Tarrammmmmmmmmmmmmm
Tahniah! ILYA NUR FATEEN BINTI OTHMAN, No kad pengenalan... 891018?????? anda telah berjaya di tawarkan biasiswa di bawah Program Ijazah Dalam Negara Tahun 2012!
WHAT??? IJAZAH!
Dari happy jadik blur jap..
Aku skrg ni amek master bukan ijazah lagi...
Ok fine! kna call JPA!
Call berpuluh2 kali tak angkat2 sampai pening2 diwatnya..
Then give up.. tidoooo Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..
Kol 4.30pm alarm bunyi terus ku capai hp mendail no JPA semula..
Haaaa! angkat pown.. Dengan sore dik jemah yang seksi bru bangun tdo..
Macam2 dik jemah tanya.. last skaly!
Maaf anda tidak boleh menerima tawaran biasiswa itu...
Ok fine.. redha... bukan rezeki dik jemah...
Take a look another scholarship!
In Sha Allah ada...
Ok sampai sini sahaja... dik jemah nak wat assignmnt..
Bye bye bye!

0 comments:

8share