follow me

Friday, March 1, 2013

Bertahanlah...


Salam jumaat...
Jumpe lagi di sesi petang!
Sambil2 tunggu abah balik kerja.. baik aku update blog...
Tak tahu nak ckp dengan siapa..
Kat cni jugak laa aku luah!
Ya Allah... Berikanlah aku kekuatan untuk bertahan...
Aku baru nak carik mood semula tengahari tadi..
Tapi dalam masa 1 jam.. macam2 hal pulak yg berlaku...
Masalah PT, xdapat recovery password.. So xlh bukak student portal..
Tak leh reg course..  Masalah rumah sewa..Duit itu duit ini...
Arghhhhh!! aku bole dcakapkan hampir down mcm aritu!
Macam2 perasaan aku rase skrg ni.. bercampur baur..
Sedih, sayu, sunyi, kecewa, marah, tak tenang dll..
Bertahan lah wahai Ilya Nur Fateen Othman..
Skrg ni kau sedang di uji...
Dugaan2...
Mampukah aku bertahan???
Serabut rasenya!!
Jujur aku xde mood nak kemas barang!
Lantak laa.. malas laa pk brg tu..
Now aku kna amek mood semula..
Jap lagi kuar dengan family..
Kalo ikutkan hati sekarang mmg malas nk kuar rumah..
Otak serabut.. Tapi senyuman harus di ukir demi keluarga tercinta..
Nak sambut befday abah..
Bertahan lah aten.. u can do it!
Ko nak nges tggu malam.. ko nges laa puas2!
Aku penat laaaaaaaaaaaaa!!!
okbai!


0 comments:

8share