follow me

Wednesday, April 10, 2013

Ciuman Seorang Ibu..


Selamat petang semua...
Hari ini nak share sesuatu yang dipanggil ciuman..
Dalam proses positifkan diri..
Dan ingin terus bersemangat di negeri orang..
Dik jemah terpk sekejap..
Bila kali terakhir mak cium dik jemah???
Masa dik jemah kecik?
Semasa besar ni.. dik jemah xpernah nampak plk mak dik jemah cium dik jemah..
Hmmm..
Kenapa dik jemah citer pasal ciuman?
Ciuman seorang ibu atau isteri merupakan pemberi semangat dan keyakinan semasa pergi menuntut ilmu or pergi ke kerja...
Untuk seorang suami.. jika isteri memberi kucupan yg tulus ikhlas kepada suami In Sha Allah mengurangkan hadirnya WIL (Wanita Idaman Lain)..
Untuk seorang anak.. jika ibu atau mak memberi kucupan yg tulus ikhlas kepada seorang anak.. In Sha Allah akan memberi kesan positif dalam kehidupan seorang anak yang mengharungi proses pembelajaran ketika itu dan In Sha Allah memberi pencapaian yang luar biasa dalam pembelajaran..
Jika korang fikir semula.. perasan takk.. wanita akan memejam mata semasa bercium..
Sebabnya... wanita itu sedar bertapa indahnya keindahan di dalam yang lebih menenangkan berbanding dengan keindahan di luar..
Kali terakhir dik jemah di cium.. adalah dari seorang kakak..
Terima kasih kakak!
Adek dah anggap kakak macam family adek..
If adek xdapat meluahkan perasaan adek kat mak adek..
Adek luahkan perasaan tu kat kakak.. (Selain daripada adek berdoa selepas solat)
Adek sebenarnya terkejut gak kakak cium adek..
Ciuman tu buat adek tenang sekejap..
Dan beri semangat baru..
Kakak lah org pertama yang wat camtu kat adek sepanjang adek membesar ni..
Thank u soo much kakak...

0 comments:

8share