follow me

Monday, April 15, 2013

Isnin datang lagi!


Assalammualaikum....
Are u ok dik jemah???
OK! dengan bangga dik jemah jawab...
Actually tak sangat...
Atleast benda yang xsdp hati n aku geram2 sejak 2 menjak ni aku dah tau kenapa..
Btol tekaan.. sepanjang menunggu explain.. hari2 mimpi pelik..
Ok abaikan perasaan dik jemah..

Hujung minggu!
Dik jemah ingat dik jemah xkeluar..
Tapi tetiba dalam kol 1pm hari sabtu.. kawan dik jemah ajak kuar..
Keluar lah hari sabtu tu..
Before keluar tu dik jemah agak bad mood! Marah!
Tapi kesabaran hilang lepas duduk dalam 2 kedai buku berjam2..
Selalu dik jemah macam cacing kepanasan duduk dalam kedai buku...
Maybe dik jemah dah ade 1 aim nk 1 buku motivasi yg brtajuk "Setengah Berisi, Setengah Kosong"
Tapi malangnya.. xde.. Buku tu ade something yg dik jemah tertarik..
Setakat ni hanya buku tu jer dik jemah nak..
Dier berkaitan dengan kehidupan dik jemah sekarang..

Ok itu citer hari sabtu..
Hari ahad..
dik jemah menyendiri lagi.. cube ceriakan diri..
Gelak2 tgk betol ker bohong (bape kali repeat pown xtau)
dan menunggu kol 3pm tgk F1..
Alhamdulillah... Pagi ahad yang hancurkan hati dik jemah.. diselamatkan pd ptg ahad tu jugak..
Kimi u make me smile.. seriously..
Abes jer F1.. ade sorg hosmet ni tnya dik jemah satu soalan..
Kak aten.. ade sorg ni.. dier gelak btol2.. hahahahahahahaha... padahal benda tu biasa..org lain xgelak pown cmtu.. KENAPA??
Nak tau jawapan dier kenapa???
Sebab jiwa dier Kosong! bang!! hosmet aku tembak aku!
Dier perli aku.. huwaaaaaaaaaaaaaaaa...
Biarlah jiwa ni kosong..
One day akan ku penuhi dengan macam2 dan akan menjadi seindah syurga...
InsyaAllah...

1 comments:

♥xaturen♥ said...

eee.. kelakar pun ada, haha..

8share