follow me

Tuesday, April 9, 2013

Positif


Salam semua..
Semalam habis kelas kol 10pm..
Terus g carik makanan berbuka n alang2 terus skaly dgn sahur.. Sebab dah lewat sangat..
Dalam kol 11pm dah naik katil kononnya nak tdo..
Tapi kawan msge.. layan2 sampai kol 12am..
Cube lelap mata.. tapi xbole..
Jadiknya pusing2 kiri kanan sampai kol 3am
Then twun dari katil..Pergi makan roti ckit n minom bpe teguk air..
Then naik katil semula.. (Double daker)
Pusing2 xkeruan..kol 4am jugak laa aku tdo...
Alhamdulillah dapat lelap mata..
Tdo xlama.. bangun semula..
Tak tahu plk line maxis problem arini..
So sorry pd sesiapa yang xdpt contact saya pagi td yer.. sila hubungi semula..
Walaupown tdo xlama.. 2 mimpi jugak aku dapat buat.. 1 mimpi tu aku ingat.. 1 lagi xingt dh..

Ok cukup celoteh diatas..
Emosi yang kurang stabil buat aku always ingin berfikiran positif..
Sebagai manusia kita akan brhadapan dgn prubahan emosi yang xdpt djgka apabila brhadapan dgn satu situasi..
Adakalanya, kita akan brsemangat dan adakalanya murung..
Adakalanya kita ceria, gembira dan adakalanya sedih...
Hari2 kita akan beruabah emosi ikut situasi..
So aku decide berhadapan dgn positif dalam kehidupan seharian aku..
Rasa optimistik apabila berhadapan dgn situasi buruk, namun masih mengharapkan yang terbaik..
Kadang2 mempunyai alasan untuk rase geram, tetapi memilih untuk tersenyum..
Kenapa kita harus pilih positif??
AGAR MINDA SENTIASA POSITIF & HIDUP LEBIH BERMAKNA...

0 comments:

8share