follow me

Friday, May 24, 2013

Rest Ur Mind~


Salam dari Segamat..
Syukur Alhamdulillah dik jemah dah selamat sampai di bumi segar amat!
Kalo ikutkan hati dik jemah tak nak balik..
Tapi dik jemah decide balik jugak..huhu..
Cuti dik jemah start hari ini sehingga 2 jun..
Dik jemah bukan sekadar berct tgn kosong.. tapi berbundle2 assignmnt dik jemah bawak balik..
Nak buat cmne? student life right??
Dik jemah sebenarnya dah penat jatuh then bangkit semula..
Kali ni dik jemah tekad!
dik jemah nak bangkit jer!
Mood lagu bangkit bila ditolak jatuh bangun semula.. hehe..
Dik jemah nak senyum.. nak gelak.. nak ceria jer..
dik jemah rindukan semua tu..sob sob sob..
Dik jemah dulu bukan camni..
Dik jemah always happy dan kuat.. always semangat!
Tapi skrg mne diri dik jemah yang dulu tu??
Kakak.. adek mintak maaf kalo adek sekarang mengecewakan kakak..
Kakak mst dh xknl adek kn?
Adek pown xkenal diri adek..
Kakak jgn buat mcm semalam lagi..plisss..
Adek perlukan kakak support adek dr belakang..
Dekat sane ade masalah line maxis 2 hari.. 2 hari adek cuba carik kakak..
adek nak ckp.. adek xnk wasap..adek takut kakak xreply adek..
nanti adek kecewa... huhu..
Bla adek nmpk jer ade line.. adek terus call kakak.. tapi kakak xnk angkat..
adek sedih sangat.. adek nak luah segala masalah adek..
adek rase tertekan sangat..
tapi arini thank sebab angkat call adek..
walaupown adek xdapat luah camne adek nak luah semalam..
atleast kakak ade nasihat adek..
adek dgr cakap kakak..
rest my mind today.. jangan buat ape2..
Adek nak rilek jer..
adek myb akan update blog.. luahkan ape2 yang adek rase nak luah.. termasuk lah htg cerita b4 ni..
kakak.. adek janji.. Adek yg bernama ILYA NUR FATEEN OTHMAN yang kakak kenal dulu akan kembali..
I WILL BACK!
Kakak tggu adek yer.. 

0 comments:

8share