follow me

Sunday, August 4, 2013

Terima Kasih


Salam hujung minggu!
Selamat bercuti bg mereka yang dah start bercuti..
Camne persiapan raya korg??
Tinggal bpe percent??
Dik jemah mmg 90% lg kowt.. hahaha..
Dik jemah xde persiapan raya..
Baju raya pown xde..
Hari ini mungkin baru nk on mood raya..
Semalam bersamaan 030813 keluar lah result exam yang di tggu2..
Sebenarnya xtunggu pown...
Alhamdulillah...
Terima kasih Ya Allah...
Aku telah berusaha takat tu.. dan kau telah beri aku setanding dengan usaha yang telah aku lakukan..
Syukur Alhamdulillah..
Yang penting sume paper PASS!
Terima kasih jugak dekat mak & abah yang bnyk lakukan pengorbanan utk aten lagi2 dr segi wang ringgit..
Terima kasih utk kakak & abang non yang always support adek sepanjang semester pertama aritu..
Lagi2 kakak.. always tanya kabar..
Buat adek semangat semula time jatuh..
Banyak jugak tulun dalam menyiapkan assignmnt..
Adek xkn lupe jasa kakak..
Adek harap sgt sem 2 & sem 3 kakak & abang non still ade dblkg adek lagi support adek dr blkg...
Terima kasih jugak utk semua lecturer yg tlh mngajar saya masa sem 1..
Groupmate yang bg kerjasama..
Classmate & housemate yang cube menceriakan diri..
Terima kasih jugak utk Unit Polis Bantuan UiTM Shah Alam lagi2 Tuan Sokri..
Terima kasih utk PTDI yang menjadi tempat pusat pencarian ilmu aku spnjg master ni..
Dan terima kasih utk semua pihak2 yg terlibat secara langsung atau secara tidak langsung...
THANK U VERY MUCH!
Tinggal lg 2 sem.. InsyaAllah aku akan tingkatkan lagi usaha aku utk sem seterusnya..
Aku xkan mudah putus asa dan akan terus berusaha..
Usaha Tangga Kejayaaan kn??
Ya Allah kau permudahkan urusan aku utk sem 2 & 3
Kau murahkan rezeki ku juga..
Amin....


0 comments:

8share