follow me

Thursday, October 17, 2013

Aidiladha 2013 Punya Raya!

 
Assalammualaikum...
Selamat pagi readers...
Pagi ni bangun2 dapat wasap dr kwn srh cek emel..
Sbb semalam sblm tdo aku emel kat lecturer chapter 1 research aku..
Alhamdulillah...
Dier reply cmni :
"Waalaikumsalam Ilya,
 
I have gone through your Chapter 1 draft. It looks
good. My comments are in red.  You may proceed
with Chapter 2 and 3 immediately.
 
PM Dr Rusnah"

Terima kasih Ya Allah.. kau permudahkan urusan research aku..
Alhamdulillah.. xsia2 ku korban kn masa demi kau research..
So pagi ni mngubat kekecewaan n kesedihan semalam..
Semalam mood hnya ingin pengsankan diri dan xmahu pk.. huwaaaa..
ok abes citer arini...
Jom citer pasal 2 hari yg lepas...
Ade ape ek 2 hari yg lepas??
Raya aidiladha laa..
Tahun ni sama mcm tahun lepas..
Kami sekeluarga sambut di JB..
Bezanya.. kami x gerak sehari sebelum raya.. tp kami gerak pagi raya..
Macam biasa laa.. pagi2 raya kerjanya makan sampai tengahari.. hehe..
Makan makan makan dan makan lagi...
Seronok makan ramai..
Tahun ni sambut dengan keluarga utih & ucu..
Lepas zohor kami bertukar baju pg jalan2 kat Plaza Angsana..
Ade tujuan sbnrnya twun JB..
Selepas berjam2 dlm mall tu..
Kol 6pm kami saje jalan2 kat Danga Bay..
Ingatkn nak pg Country Garden Danga Bay.. tp ttp plk.. sayang...
Jalan laa kat sekitar Danga Bay melihat view laut yg ade kapal2 gituuuu...
Kan best dpt berct dkt pulau... (jgn berangan!) 
Ingatkn lps pg Danga Bay balik Segamat...
Tapi abah ajak jalan2 kat pasar karat plk..
Ikutkn saje..
Badan sume dah keletihan.. so xjadik laa kami balik Segamat..
Kami balik pg tu..
Now im here JEMENTAH, SEGAMAT, JOHOR!
Jom tgk beberapa pic yg sempat snap...layannnnnnnnnnnnnnnnnnn...














Ok sampai sini saje..bye..

0 comments:

8share