follow me

Friday, October 18, 2013

Alhamdulillah...


Assalammualaikum..
Alhamdulillah.. syukur aku masih di beri nafas hari ini..
Allah masih beri aku peluang utk hidup utk lakukan ibadah kepadanya..
Dan bertaubat kpdnya..
Ya Allah terima kasih Ya Allah..
Di hari Jumaat yang mulia ni..
Hari ini genap laa aku 24 tahun..
24 tahun dah?? ko still tgh belajar.. bila nk balas jasa mak n abah??
Ya Allah.. kalau aku masih dpanjangkan umur..
Aku berharap sangat suatu hari nanti aku dapat mnggembirakan mak n abah dengan kejayaan aku suatu hari nnt...
Tiada ape yg aku harapkan sekarang.. aku hanya mahu melihat org2 yg aku sayang hidup dalam keadaan gembira dan bahagia..
Aku bukan ingin kn kemewahan.. ckp laa kesederhanaan yg aku pilih...
Terima kasih atas rezeki yang kau limpahkan kepada kami sekeluarga..
Hampir 20 tahun aku menuntut ilmu..
Sedar xsedar since sekolah tadika sehingga lah sekarang master..
Ya Allah aku bersyukur.. mungkin rezeki aku dpt belajar tinggi2..
Dan aku harapkan jugak lepas abes belajar aku dpermudahkan utk mendpt pekerjaan yg bgs..
Aku akan teruskan perjuangan ini walaupon semakin hari semakin ssh..
Di tambah dgn ujian yg kau berikan kpd ku..
Aku terima.. dan aku xkn putus asa..
Tapi aku berharap if one day aku jatuh.. aku harap ade tangan yang menghulur angkat aku bangun semula..
Aku rase diri aku keseorangan tp aku silap aku ada Allah yg sentiasa bersama ku..
Terima Kasih Ya Allah..
Kau utuskan sorg2 sbg pertolongan kpd ku utk aku terus maju dalam hidup..
Aku tahu hadiah yg kau utuskn sbg ujian tu ada hikmah & barakah utk aku... In sha Allah..
Di hari ulang tahun kelahiran aku yang ke-24 ni..
Aku harapkan doa2 ku dimakbulkan oleh mu Ya Allah..
Kau linduingilah org2 aku sayang dari bencana yang menimpa kami semua..
Kau ampunkan lh dosa2 ku dan dosa2 kedua2 ibu bapa ku..
Kau permudahkan lah urusan ku dalam semua yg ku lakukan..
Kau murah kn lh rezeki ku dan rezeki keluarga ku..
Kau peliharalah hbgn ku dgn org2 yang ade dsekelilingku.. sesungguhnya aku amat menyayangi mereka semua..
Kau permudahkanlah urusan mereka dalam mengejar kebahagian..
kau berikan lh kekuatan kpd mereka dalam mghdpi ujian mu Ya Allah..
Aku ingin melihat mereka bahagia.. mereka bahagia, aku bahagia juga Ya Allah..
Dan satu permintaan ku.. Ckp lah mereka sume ingat Insan biasa yang bernama Ilya Nur Fateen Othman..
Itu sudah lebih dari cukup..
Amin...

SAYS.MY