follow me

Sunday, October 13, 2013

Cuci-cuci!! CAKKKKK!!!


Assalammualaikum...
Holaaaaaaaaaa!!!
cakkkk cakkkk cakkk!!
Ingat saya lagi x??
Saya laaa aten aton aiyoyo!!
Bukan matyo yer..hehehe...
Lama gler xbukak blog ni!! perghhhh... memang berhabuk laa...
Since balik Shah Alam.. memang xde masa langsung nk jejari runcing kat cni..
Sory yer mind spoken.. bukan niat ku utk abaikan mu..
Tapi ku ade limit bla dsana...
Banyak yg berlaku sepanjang saya naik semester ke2..
Rajin2 nanti saya berceloteh yer...
Start dah nk menjoyahkan diri... kan dik jemahhhhh!! hahaha...
Skrg ni saya berada di JEMENTAH SEGAMAT JOHOR!!!
Hoyeahhhh!! ct ct ct!! (ct laaa sgt... bwk keja balik..huh! menci!)
Tapi xpe... ct tetap ct! yg paling penting.. saya dah masuk kawasan JOHOR uolllssss!!
Biarlah org duk kutuk JDT macam2..
Ade ker patut diorg ckp JDT stand for Jantan Dayus Team.. ish ish ish.. xpatut xpatut..
Ape laa nak jadik dengan org skrg ni.. mulut tu xbole dkawal..
Ada jer yg dengki.. biarlah laa TMJ tu nk beli player mahal2 pown..
Yang penting semangat kesukanan laa uolllsss!!
Yg korg duk caci "Jantan Dayus Team" tu.. korang tgk laa balik..
Aidil- Negeri Sembilan
Safiq- Selangor
Safee-Selangor
Matyo- Terengganu
So?? ape yang korang xpuas ati dengan kami rakyat Johor..
Salah ker kami nk support bola negeri kami yg dulunya sunyi sepi.. tapi skrg penuh semangat gemuruh perkasa...
Aiyakkkk... saya dah jauh menyimpang ni.. hehehe.. (sorry readers.. teremo plk)
Ok fine! ttp citer JDT!
Sambung blik.. sonok dapat balik rumah..
Sebab kat sana serabut...
Asyik2 ada meeting..
Sem 2 ni asyik malas p kelas.. (emmm)
Kerja sekolah xyah ckp laa.. confirm ada!
Tapi kat sane.. xmo stress2.. i try manage.. AKU KENA KUAT!!!
Now dh ct.. its time to rest my mind 4 a while..
But kerja sekolah dah menanti... erkkkkk.. xbest laa ct cmni..huhu
Naik ct ni jer ade 2 test berturut2 utk 2 hari.. hopefully bole jawab dgn senang & tenang...
Oh lupe nk ckp.. skrg ni saya tgh cuti raya haji plus mid term..
Skjp jer masa berlalu kan..
Separuh masa pertama semester ke-2 TAMAT!
Jumpe next entry... bye bye bye!

0 comments:

8share